مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

تدوین برنامه های توانمند سازی در آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران

تهران ( پانا) - هفدهمین کمیته استانی مدیریت فوریت های روانی،اجتماعی استان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ومدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۴۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه های توانمند سازی در آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،درسخنانی اظهار داشت: شهرستان های استان تهران با توجه به شرایط حاکم از قبیل مهاجر پذیر بودن، حضور اتباع و شهرک های جدید مسکونی، نسبت به سایر استان ها با آسیب های اجتماعی بیشتری رو به رو شده که نیازمند یک نگاه ویژه به این استان می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد:با توجه به نیازهایی که به واسطه آسیب های روانی،اجتماعی در این استان ایجاد شده، از سال گذشته کمیته مداخله در فوریت به صورت هفتگی تشکیل جلسه داده که در آن به برنامه ریزی و بررسی موارد خاص آسیب های موجود در سطح مدارس می پردازد.

این مقام مسئول تصریح کرد :در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در این استان برنامه های توانمند سازی برای آموزش کارشناسان، مشاوران و دانش آموزان مدارس تدوین شده و در سال جاری اجرایی می گردد.

فولادوند با اشاره به وجود بزرگترین شهرستان کشور دراین استان خاطرنشان کرد:حمایت ازطرح های توانمند سازی همکاران فرهنگی در مناطق باید مورد توجه ویژه حوزه ستادی قرار گیرد تا از طریق آموزش و توانمند سازی همکاران بتوانیم ،دانش آموزان راازخطر آسیب های اجتماعی آگاه سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار