از سوی سازمان نهضت سوادآموزی صورت گرفت؛

تقدیر از شهرستان‌های استان تهران در اجرای طرح تلفیق مهارت پایه رایانه ICDL سوادآموزان دوره انتقال

تهران (پانا) - در گردهمایی معاونین و روسای ادارات سواد آموزی، از دست اندرکاران طرح آموزش پایه رایانه دوره انتقال سواد ICDL در شهرستان های استان تهران تقدیر شد.

کد مطلب: ۸۶۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از شهرستان‌های استان تهران در اجرای طرح تلفیق مهارت پایه رایانه ICDL سوادآموزان دوره انتقال

سعید شهریاری معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با اشاره به اینکه شهرستان های استان تهران از سال گذشته مجری طرح مذکور بوده است ، اظهار داشت: آموزش مقدماتی رایانه ویژه سواد آموزان دوره انتقال در شهرستانهای استان تهران با اهداف کاربردی کردن و تلفیق سواد با مهارت های مورد نیاز سواد آموزان، ایجاد و گسترش مهارت استفاده از رایانه در برنامه های سواد آموزی و ایجاد انگیزه و بهبود نگرش کار با رایانه در سواد آموزان شهرستانهای ملارد و ناحیه یک بهارستان اجرا گردید.

وی افزود: سهمیه استان در سال گذشته، یکصد نفر بود که 60 نفر در شهرستان ملارد و 40 نفر در شهرستان ناحیه یک بهارستان تحت آموزش قرار گرفتند.

شهریاری ، تاکید کرد: طرح تلفیق مهارت پایه رایانه در دوره انتقال، که به منظور توسعه مهارت های پایه رایانه بین سواد آموزان دوره انتقال از سال 93 شروع شده و تا کنون بالغ بر 6500 نفر را در سراسر کشور تحت پوشش برده است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جوایز بین المللی سواد آموزی یونسکو، طرح ترکیب سواد با مهارت های پایه رایانه (طرح بنیاد icdl ایران در سازمان نهضت سواد آموزی) در دوره انتقال، که توسط سازمان نهضت سواد آموزی ارائه شده بود، از بین طرح های رسیده از 57 کشور جهان موفق شد در فهرست برندگان جوایز بین المللی سواد اموزی یونسکو در سال 2018(جایزه کنفوسیوس) قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار