30 دستگاه دیالیز در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می شود

زاهدان(پانا)- مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران از اختصاص 30دستگاه دیالیز به ارزش 70میلیارد ریال به استان سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
30 دستگاه دیالیز در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می شود

داریوش آرمان که به سیستان و بلوچستان سفر کرده است، اظهار کرد: در این سفر از بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء شهر ایرانشهر بازدید کردیم و وضع خدمات رسانی به این بیماران را مورد بررسی قرار دادیم .

وی ادامه داد: همچنین در این سفر با همراهی رئیس بیمارستان امام علی (ع) چابهار و معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، بازدیدی را از این بیمارستان داشتیم و بر ضرورت استمرار و تثبیت همکاری‌های پزشکان متخصص سیستان و بلوچستان با انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران تاکید کردیم.

آرمان به دیدارش با دکتر امینی‌فرد با رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر اشاره کرد و افزود: در این نشست دکتر امینی‌فرد به ارائه اطلاعاتی جامع از وضع جغرافیایی و شاخص‌های تحت پوشش بیماران کلیوی و تعداد آن‌ها به تفکیک شهرستان‌های تحت پوشش پرداخت و با اشاره به جمعیت بیماران تحت پوشش خواستار همکاری‌های بیشتر انجمن با دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر شد.

وی ادامه داد: همچنین دکتر امینی‌فرد احداث فضای فیزیکی متناسب با حجم بیماران مراجعه‌کننده را از برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی ایران شهر در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی دانست و اعلام کرد که این پروژه به زودی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی با بیان اینکه این سفر به منظور ارزیابی وضعیت خدمات رسانی به بیماران کلیوی و ایجاد ارتباط مناسب با بیماران و دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر صورت گرفته است، از اختصاص 30دستگاه دیالیز به ارزش 70میلیارد ریال برای بیماران کلیوی استان خبر داد.

وی در پایان ابراز داشت: حمایت‌های مالی لازم از بیماران کلیوی، در اولویت قرار دادن بیماران بی‌بضاعت منتظر پیوند و ارائه خدمات رایگان قبل و بعد از پیوند و همچنین استقرار پزشکان فوق تخصص جراحی عروق از اولویت‌های انجمن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار