فرماندار پیشوا:

نقش رسانه ها درجامعه سازنده، الگوساز وامیدافزا میباشد

پیشوا (پانا) - فرماندار شهرستان پیشوا از خبرنگاران خواست، ضمن تقویت امید و اعتماد مردم ،در بازتاب فضای مثبت و سازنده ازشهرستان پیشوا پیشقدم شوند.

کد مطلب: ۸۶۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش رسانه ها درجامعه  سازنده، الگوساز وامیدافزا میباشد

حسین عباسی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان پیشوا با اشاره به ضرورت وجود وحدت میان خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان ضمن بیان شرایط و الزامات وحدت اظهار داشت: کیفیت کار خبرنگاران می تواند منتج به وحدتی شود که قدرت آفرین باشد و مولفه های این قدرتمندی را باید خوب تعریف کرد.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه های خبرنگاران پیشوا به لحاظ کاری و تعلق داشتن نسبت به شهرستان،بیان داشت: با مشکلات، سختی ها و دغدغه های خبرنگاران آشنا هستم و تا جایی که بتوانم تمام تلاش خود را جهت رفع آن به کار خواهم گرفت.

عباسی با اشاره به رشد فضای مجازی و سخت ترشدن فضای کار برای خبرنگاران تاکیدکرد: خبرنگاران باید با فروتنی، قوت و کیفیت بخشی به کار و محتوای رسانه ای، ارزش کار خود را به دیگران و معرفی کنند.

عباسی نقش رسانه ها در جامعه را سازنده، موثر، الگوساز وامیدافزا دانست وتصریح کرد: خبرنگاران باید ضمن بررسی مشکلات و دغدغه های مردم و با هدف اصلاح امور، مجموعه های اداری را در جهت رفع بهتر مسائل هدایت کرده و ضمن پرهیز از سلب اعتماد مردم نسبت به مجموعه های اداری، رضایت و اعتماد آنان را مضاعف و تقویت کنند.

/خبرنگار:سماشاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار