ورود 14 هزار و 500 زائر پاکستانی اربعین به مرز میرجاوه در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)- دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان از ورود 14 هزار و 500 زائر پاکستانی اربعین از 21 مهر تاکنون به این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ورود 14 هزار و 500 زائر پاکستانی اربعین به مرز میرجاوه در سیستان و بلوچستان

رضا بختیاری اظهار کرد: میهمان نوازی و تکریم مردم مرزنشین سیستان و بلوچستان از زائران پاکستانی اربعین حسینی در چند سال اخیر سبب شده امسال مردم شیعه و سنی این استان با شور و عشق حسینی میزبان و بدرقه کننده چندین هزار نفر از برادران و خواهران کشور همسایه خود باشند.
وی با بیان اینکه فعالیت این ستاد برای خدمات رسانی از 21 مهر آغاز شده و تا هفت آبانماه ادامه دارد افزود: امسال علاوه بر میرجاوه سه مکان در زاهدان برای پذیرایی و ارائه خدمات به زائران پاکستانی پیش بینی شده است.
دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان افزود: با برنامه ریزی انجام شده تمام تمهیدات لازم برای پذیرایی مطلوب از زوار پاکستانی پیش بینی شده است به طوری که مردم این استان آماده پذیرایی از 70 هزار زائر کشور دوست و همسایه هستند.
بختیاری با بیان اینکه مشکل پتو برای زائران پاکستانی با همکاری خوب مردم سیستان و بلوچستان بر طرف شد افزود: با توجه به ورود تعداد زیادی از زائران پاکستانی به استان ضروری است مردم در حوزه تهیه مواد غذایی مورد نیاز این ستاد را همراهی کنند.
وی گفت: شماره حساب ۸_۱۱۵۰۳۱۳۱_۴۳_۲۴۱۰و شماره کارت 6273811124506012 به منظور واریز وجوهات نقدی شهروندان برای خدمت رسانی بهتر به زوار حسینی کشور پاکستان نزد بانک انصار به نام ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان دایر شده است.
دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بسیاری از مردم زاهدان آمادگی خود را برای پذیرایی از زائران پاکستان در منازل خود اعلام کرده اند که تاکنون تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار