جلسه شورای تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد

شهرری(پانا)- جلسه شورای تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضاء شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد

در این جلسه رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های انجم شده توسط این معاونت گفت: در ماه های گذشته علاوه بر ساماندهی نیروی انسانی در بخش مدارس موفق شدیم نسبت به توزیع و ارسال اقلام مختلف ورزشی نیاز مدارس به لوازم ورزشی را تا حد بسیار زیادی مرتفع سازیم.

در ادامه بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن تقدیر از زحمات دست اندر کاران حوزه تربیت بدنی در منطقه ورزش را عامل پیشرفت و توسعه جامعه و اصلی ترین عامل بازدارنده درمواجهه با آسیب های اجتماعی دانست و افزود: سبک جدید زندگی که شامل بی تحرکی و مصرف مواد غذایی نامناسب است، عامل اصلی ابتلابه بیماری های مختلف غیرواگیر است که این امر می تواند در کاهش بازده آموزش و یادگیری دانش آموزان تاثیر گذار باشد.

وی با بیان این موضوع که مدیریت منطقه تمام قد از هرگونه اقدام در زمینه توسعه ورزش در مدارس حمایت می کند، تصریح کرد هر برنامه ای که بتواند به توسعه زیر ساخت ورزش و سرانه فضاهای ورزشی در منطقه کمک کند مورد اقبال و حمایت ماست.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار