دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است

کاشان (پانا) - سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این مرکز علمی یک دانشگاه اجتماعی است که در متن جامعه خلق شده و برای بقایش نیز نمی تواند از اجتماع فاصله بگیرد. کمبود دانشجو، تهدیدی برای این این دانشگاه نیست زیرا که کمبود دانشجو برای جایی مهم است که از اجتماع فاصله گرفته باشد.

کد مطلب: ۸۶۱۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه آزاد اسلامی  یک دانشگاه اجتماعی است

به گزارش پانا کاشان، محمد مهدی طهرانچی روز پنجشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: اگر راه توسعه را با دانشجویان آغاز کنیم، می توانیم منشا تحول در کشور باشیم.دانشگاه آزاد اسلامی در متن جامعه خلق شده در توسعه شهرها نیز تاثیر گذاراست.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه زیرساختهای آموزشی خلق شده است و بر این اساس این دانشگاه باید رسالت سه دهه گذشته خود را در توسعه جامعه و تغییر جهت ها، نقش آفرینی اش را مضاعف کند.

وی تصریح کرد: کشور نیازمند کارآمدسازی علم است و دانشگاه آزاد اسلامی باید به کارآمدسازی آموزش عالی که در آن کیفیت و مهمتر از آن ماموریت نهفته است، بیشتر دقت و توجه داشته باشد.

وی تاکید کرد: برای ما پذیرفته نیست جریانی که مثل آفت به جان جریان صحیح تولید علم افتاده است صرفا یک حرکت سوء استفاده اقتصادی داشته باشد.بخشی از توطئه دشمنان با هدف تضعیف حرکت علمی کشور،طراحی شده است.

وی تاکید کرد: نظام آموزش عالی کشور جمهوری اسلامی ایران مسیر درستی برای رشد و پیشرفت انتخاب کرده است و البته در کنار هر ایده و فکر عالی در کشور، جریان فرصت طلب نیز در کنار آن قرار می گیرد.

طهرانچی افزود: بنا به نقشه راه این دانشگاه باید تا سال 1404 انتخاب نخست داوطلبان و استادان برای کار در محیط این دانشگاه و همچنین صنعتگران برای پاسخ گرفتن از این دانشگاه باشد. و هم اکنون یک میلیون و 500 هزار دانشجو تحصیلات تکمیلی به عنوان سرمایه های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی است .

به گزارش پانا، آئین آغاز سال تحصیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار