داریوش ارجمند در برنامه "فرمول یک" چه گفت که خیلی‌ها را عصبانی کرد؟

تهران (پانا) - داریوش ارجمند در برنامه فرمول یک حضور یافت و با اشاره به مباحثی هم‌چون ژن خوب، فروش خانه و خرید دلار توسط یک معلم و احتکار مردم جنجال‌آفرین شد.

کد مطلب: ۸۶۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش مهر، احتمالا خودش هم فکر نمی‌کرد بعد از گفتن آن حرف‌ها در تلویزیون، سیل حمله‌های فضای مجازی به سمتش روانه شود.

او از وضع موجود ناراضی بود، از اینکه مردم یادشان رفته خودشان هم در سرنوشت کشور و اوضاع اقتصادی و اجتماعی‌شان مسئول هستند و باید آستین بالا بزنند. او ناراحت بود که دیگر کسی به همسایه‌اش فکر نمی‌کند و زیاده خواهی آنقدر در جامعه پررنگ شده که هرکسی برای بالا رفتن از پله حاضر است فرد دیگری را فدا کند.

داریوش ارجمند در برنامه زنده و روبروی علی ضیا آنقدر از مردم عصبانی بود که می‌گفت آنقدر زیاده‌خواه شده‌اند که بالا و پایین شدن بازار دلار را بازار کسب درآمد می‌بینند و حتی حاضرند خانه‌شان را بفروشند تا دلار بیشتری داشته باشند و در گرانی‌ها بفروشند. او گفت که اصلا مردم بیشتر شیشلیک بخورند یا چند بار بیشتر به سفر پاریس بروند، چه می‌شود؟

این حرف‌ها به مذاق برخی خوش نیامد و او را به باد انتقاد گرفتند و حرف‌هایی زدند که شاید درست باشد، اما روی صحبت‌شان درست نیست، نقد می‌کنند، شاید حتی نقدشان از شرایط جامعه و اوضاع اقتصادی درست باشد، اما آیا واقعا داریوش ارجمند کسی است که این روزها باید به او نقد کرد؟

در دو روز گذشته با زیر و رو کردن گذشته داریوش ارجمند و پسرش، حملات مختلفی به او شده و خیلی‌ها او را متهم به ندانسته حرف زدن کرده‌اند. احتمالا امروز دیگر کسی را نمی‌توان پیدا کرد که از مشکلات اقتصادی جامعه بی‌خبر باشد و حتی نداند که اصلا آدم‌هایی در همین مملکت زندگی می‌کنند که ندانند شیشلیک چیست، داریوش ارجمند هم می‌داند، اما روی صحبت و عصبانیت او با آدم‌هایی بود که به دنبال چیزهای بیشتری هستند، حتی خودش هم در صحبت‌هایش می‌گوید «آنهایی که زیادتر دارند، ۱۰ بار سفر پاریس نرود!»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار