دستیابی به توسعه، بدون توجه به تغییرات جمعیتی ممکن نیست

بوشهر(پانا)_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نقش مهم ثبت احوال در عرصه‌‌های مختلف جامعه را مهم دانست و گفت: دستیابی به توسعه، بدون توجه به تغییرات جمعیتی ممکن نیست که یکی از رسالت‌های ثبت احوال است.

کد مطلب: ۸۶۰۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دستیابی به توسعه، بدون توجه به تغییرات جمعیتی ممکن نیست

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به جایگاه مهم این دستگاه در امور برنامه‌های توسعه‌ای و برنامه‌ریزی اظهار داشت: جایگاه موثر سازمان ثبت احوال در توسعه و برنامه ریزی جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به توسعه، بدون توجه به تغییرات جمعیتی ممکن نیست افزود: هر کشوری که بخواهد در مسیر و طریق توسعه گام بردارد باید تغییرات جمعیتی را به عنوان مبنا و اساس برنامه ریزی مد نظر قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه دستیابی به هر گونه توسعه بدون توجه به تغییرات جمعیتی امری محال است، گفت: تغییرات اجتماعی روند کندی دارد اما اثرات آن عمیق و ماندگار است از همین رو حتی سرمایه‌گذاری اقتصادی نیز برای موفقیت، نیازمند توجه به تغییرات جمعیتی است.

خورشیدی با بیان اینکه بخش عمده موفقیت جامعه در برگزاری انتخابات‌ نتیجه تلاش‌ها و خدمات مجموعه ارزنده ثبت احوال است اظهار امیدواری کرد: با ابتکارات و به‌روزی‌آوری خدمات، ضریب نفوذ کارت هوشمند ملی به حد قابل قبولی برسد.

در این آیین از خدمات کیامرث صالحی‌نیا تجلیل و اسکندر پاسالار به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار