جشن عاطفه ها در مدارس آذربایجان شرقی

پاشایی: ۲۰۰۰ دانش آموز آذربایجان شرقی تحت پوشش مرکز نیکوکاری تربیت هستند

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تحت پوشش ۲ هزار دانش آموز استان توسط مرکز نیکوکاری تربیت آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۹۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: ۲۰۰۰ دانش آموز آذربایجان شرقی تحت پوشش مرکز نیکوکاری تربیت هستند

جعفر پاشایی در مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه شاهد زهرای اطهر ناحیه ۴ تبریز از تعامل کمیته امداد استان و آموزش و پرورش استان احساس رضایتمندی کرد و گفت:۱۳ هزار دانش آموز استان تحت پوشش کمیته امداد و ۲ هزار دانش آموز نیز تحت پوشش مرکز نیکوکاری تربیت آموزش و پرورش استان هستند.

وی بیان کرد: همه کسانی که در دستگاههای اجرایی کشور مشغول خدمت هستند در برابر آینده دانش آموزان کشور مسئول هستند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: همه ما در برابر اخلاق و رفتار دانش آموزان مسئول هستیم و مدرسه به عنوان جایگاه تعلیم و تربیت باید بتواند اخلاق و رفتار دانش آموزان را پرورش دهد.


پاشایی تصریح کرد: همچنین ما در برابر افزایش انگیزه تحصیل دانش آموزان مسئولیت داریم و باید آنها رامسئولیت پذیر بار بیاوریم.


وی ادامه داد: مراسم جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند همه ساله اجرا می شود و رویکرد ما در دستگاه تعلیم و تربیت از برگزاری جشن عاطفه ها این است که هیچ دانش آموز نیازمندی به دلیل مشکل مالی از تحصیل بازنماند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان از توزیع 450 هزار پاکت جشن عاطفه ها در مدارس خبر داد و تصریح کرد: بعد اتمام مراسم تمامی کمک های جمع آوری شده بین دانش آموزان نیازمند که 13 هزار تحت پوشش کمیته امداد هستند و 2 هزار تحت پوشش مرکزنیکوکاری تربیت آموزش و پرورش استان هستند، توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار