سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

کمک 400میلیونی خیرین به دانش آموزان عشایر استان

بیرجند(پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید، شش هزار و 400 بسته حمایتی شامل کوله پشتی مهر،شامل کیف و انواع لوازم التحریروکفش، به ارزش قریب 400میلیون تومان بین دانش آموزان عشایر استان توزیع شد. ب

کد مطلب: ۸۵۸۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک 400میلیونی خیرین به دانش آموزان عشایر استان

علی اصغر موسوی کیا در آیین توزیع این کمک ها اظهار کرد: این کمک ها شامل کیف،سری کامل لوازم التحریر،کفش و صبحانه بین این دانش آموزان می باشد.

وی، با اشاره به بهره مندی 6 هزار و 700 دانش آموز عشایر استان از این هدایا، تصریح کرد: علاوه بر اقلام فوق خیرین نیکو کارمبلغ 63 میلیون تومان، هزینه صبحانه744 دانش آموز عشایر را در46 آموزشگاه استان و در طول سال تحصیلی تقبل کردند.

موسوی کیا با بیان این مطلب که مدرسه عشایری هدایت چاه شهید عبدالهی فاقد آب شرب مناسب است، از قول مساعد خیرین برای خرید 2 مخزن آب 1000 لیتری به ارزش 2 میلیون سیصد هزار تومان و اهدای آن به این دبستان عشایری خبر داد و افزود: عشایر غیور خراسان جنوبی حافظ امنیت و یکی از محورهای اصلی تولید و توسعه استان به شمار می روند.

گفتنی است با همکاری و مشارکت خیرین نیکو کار؛ در آینده نزدیک چندین بسته ی بهداشتی شامل مایع دستشویی،خمیردندان و مسواک در مدارس عشایری استان توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار