بزرگترین شهربازی شهرستان کاشمر افتتاح شد

کاشمر(پانا)- در استانه شروع سال تحصیلی جدید بزرگترین شهربازی سرپوشیده کاشمر با نام (شهربچه ها) به بهره برداری رسید

کد مطلب: ۸۵۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین شهربازی شهرستان کاشمر افتتاح شد

محمدمهدی مولودی مدیریت شهربازی شهربچه ها در مورد هدف خود برای ساخت این شهربازی بزرگ گفت: هدف اصلی ما برای افتتاح این مکان تفریحی این است که، برای جوانان کسب کاری را راه اندازی کنیم تا بتوانند برای آینده سرمایه ای جمع آوری کنند.
وی ادامه داد:هدف بعدی ما شادی کودکان وتحرک بیشتر آنها ودر کنار آنها خوشنودی والدین از این مکان ومهمترین دلیل خارج شدن آنها از فضای مجازی است.
مولودی افزود مشکل ما در رابطه با ساخت این مکان تفریحی این بود که زمانی که ما تصمیم گرفتیم این شهربازی را افتتاح کنیم،قیمت ها رو به افزایش بود و .مشکل بعدی ما(مسیر و مکان)این شهربازی است. که مابه دلیل کمبود فضا در مکان های مختلف شهر نتوانسیم این شهربازی را نزدیک تر مرکز شهر بنا کنیم تابرای والدین راحتر باشد.
مدیر شهربچه هاگفت مشکلاتی که باآن مواجه هستیم مسیر آمدن مردم به شهربازی است که آسفالت ندارد ومشکل دیگر روشنایی محوطه شهربازی بسیار کم هست و این باعث نارضایتی مردم شده است،واز مسئولین خواهشمندم پیگیری کنند . وخواسته ی دیگر ما از مسئولین حمایت مابرای پرداخت مبالغ عامل های انرژیمان ،چون اگر مسئولین حمایتمان کنند وما زیر نظر اداره ورزش وجوانان برویم ومبالغ ما بسیار کاهش پیدا می کنند .
وی درباره تصمیم ناگهانی افتتاح شهر بازی گفت:از یک سال پیش این جرقه در ذهن من بوجود آمد،که از همان زمان با تحقیق و خرید وسایل به فکر افتتاح شهربازی شدم.و این شهربازی دارای بازی های مختلفی است.مثال:صخره نوردی،خاله بازی،شن بازی،نقاشی،توپ بازی ودستگاه های مختلف بازی.وبرای والدین و کودکان کافی شاب وفوتبال دستی،دارت،پینگ پونگ و .....
.مولودی برای آخرین سخن خود گفت: اگر مردم مارا بیشتر از قبل حمایت کنند می توانیم برای فرزندان عزیزشان برنامه های جدیدتری فراهم کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار