بررسی دیدارهای دومین روز از هفته هشتم لیگ برتر ایران

ماموریت بزرگ برای پرسپولیسی‌های لیگ برتر

تهران (پانا) - در دومین روز از هفته هشتم لیگ برتر 5 بازی برگزار خواهد شد که تلاش‌های چهار ستاره سابق پرسپولیس که امروز در کسوت مربی‌گری فعالند، دیدارهای امروز را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

کد مطلب: ۸۵۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت بزرگ برای پرسپولیسی‌های لیگ برتر

دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر که از روز گذشته با دربی تهران و برد شیرین سپاهان در مسجدسلیمان آغاز شده امروز در با پنج دیدار پیگیری خواهد شد.

مهم‌ترین بازی دومین روز از هفته هشتم لیگ برتر را باید جدال پارس جنوبی جم و پدیده در شهر جم دانست، جایی که پدیده با هدایت یحیی به دنبال حفظ صدر جدول و گرفتن این جایگاه از سپاهان است؛ در حالی که پارس جنوبی با هدایت مهدی تارتار نشان داده در دیدارهای خانگی حریفی سرسخت برای تمام رقباست.

در بین دیگر بازی‌های امروز تلاش علی دایی برای هم امتیاز شدن با پرسپولیس و همچنین تلاش علی کریمی برای فرار از بحران هم می‌تواند در قائمشهر و تهران دیدارهایی جذاب را رقم بزند.

تراکتورسازی تبریز - استقلال خوزستان / ساعت 17:40 ورزشگاه یادگار امام تبریز

محمد تقوی (ایران) - داریوش یزدی (ایران)

آخرین دیدار روبه‌رو: تراکتورسازی 3 - استقلال خوزستان صفر

درباره بازی

تراکتورسازی » پس از جدا شدن عجیب جان توشاک برای دومین بازی متوالی با سرمربی موقت وارد زمین خواهند شد. تراکتورسازی در دیدارهای خانگی دو برد متوالی و چهار بازی بدون باخت دارد؛ آنها که هیچ‌گاه در تبریز به استقلال خوزستان نباخته‌‌اند در حالی وارد زمین خواهند شد که چهار بازی بدون باخت در لیگ برتر دارند.

استقلال خوزستان » هر چند با دو برد متوالی در بازی‌های رسمی به نظر می‌رسد وضع برای شاگردان داریوش یزدی خوب باشد اما عملکرد بیرون از خانه آنها اصلاً خوب نیست. استقلال خوزستان در بازی‌های خارج از خانه این فصل آخرین بازی را باخته و سه بازی پیش از آن را هم با تساوی به پایان رسانده است.

ذوب‌آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان / ساعت 18:15 ورزشگاه فولادشهر اصفهان

امید نمازی (ایران) - پائولو سرجیو (پرتغال)

آخرین دیدار روبه‌رو: ذوب آهن 2 - صنعت نفت یک

درباره بازی

ذوب آهن » سه شکست متوالی در دیدارهای اخیر نشان داده که وضعیت تیم امید نمازی به هیچ عنوان خوب نیست. عملکرد ذوب‌آهن در دیدارهای خانگی هم ناامید کننده است؛ آنها سه بازی متوالی را در خانه 2 بر یک باخته‌اند و چهار بازی خانگی بدون برد دارند.

صنعت نفت » صنعت نفت هم وضعی بهتر از ذوب‌آهن ندارد؛ آنها یکی از سه تیمی هستند که در این فصل برد نداشته‌اند. در کنار ناکامی‌های این فصل، نکته قابل اشاره درباره صنعت نفت این است که آنها در 11 بازی آخر خارج از خانه برد نداشته‌اند و به دنبال این هستند که در پس از هفت سال ذوب‌آهن را شکست دهند.

نساجی مازندران - سایپا تهران / ساعت 18:15 ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

جواد نکونام (ایران) - علی دایی (ایران)

آخرین دیدار روبه‌رو: اولین بازی تاریخ دو تیم

درباره بازی

نساجی » شاگردان جواد نکونام که در دو بازی آخر لیگ برتری برد نداشته‌اند در حالی میزبان تیم علی دایی هستند که در چهار بازی آخر خانگی خود بدون شکست از زمین خارج شده‌اند.

سایپا » تیم علی دایی که پس از چهار برد متوالی به وضع خوبی رسیده به دنبال این است که برای اولین بار در این فصل به دو برد خانگی برسد و با پرسپولیس و سپاهان هم امتیاز شود.

پارس جنوبی جم - پدیده مشهد / ساعت 18:30 ورزشگاه تختی جم

مهدی تارتار (ایران) - یحیی گل‌محمدی (ایران)

آخرین دیدار روبه‌رو: پدیده یک - پارس جنوبی 2

درباره بازی

پارس جنوبی » شاگردان مهدی تارتار که سه بازی آخر خود در لیگ برتر را نبرده‌اند عملکرد فوق‌العاده‌ای در خانه داشته‌اند. ده بازی بدون باخت در خانه نشان می‌دهد که پارس جنوبی با حضور هوادارانش تیم خطرناکی است که به راحتی مقدمات بازگشت پدیده را به صدر فراهم نخواهد کرد.

پدیده » آنها که هیچگاه در تاریخ مغلوب پارس جنوبی نشده‌اند برای پس گرفتن صدر از سپاهان باید پنجمین برد متوالی خارج از خانه خود را به‌دست آوردند و برای هشتمین بازی متوالی بدون باخت زمین را ترک کنند.

پیکان تهران - سپیدرود رشت / ساعت 20:30 ورزشگاه شهدا شهر قدس

مجید جلالی (ایران) - علی کریمی (ایران)

آخرین دیدار روبه‌رو: پیکان صفر - سپیدرود صفر

درباره بازی

پیکان » دو برد متوالی در لیگ برتر توانسته است وضع را برای تیم مجید جلالی به آستانه آرامش برساند و آنها امیدوار باشند که پس از 17 سال سپیدرود را شکست دهند.

سپیدرود » هر چند با بازگشت علی کریمی وضع برای سپیدرود از نظر تاکتیکی بهتر از قبل شده است، بحران نتیجه‌گیری در این تیم همچنان به چشم می‌خورد. سپیدرود در نه بازی آخر لیگ برتری برد نداشته و 442 دقیقه است نتوانسته به تیمی در لیگ برتر گل بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار