معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ خبرداد:

فعالیت ویژه 20 ایستگاه اتوبوس در نزدیکی مدارس شهرری

شهرری(پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به دانش آموزان 40 مدرسه در شهرری خدمات ویژه ارائه می دهد.

کد مطلب: ۸۵۷۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ویژه 20 ایستگاه اتوبوس  در نزدیکی مدارس شهرری

ابوذر ریاضی با اشاره به اینکه خط ویژه اتوبوس مدارس با ایستگاه هایی مجزا و مختص دانش آموزان است، عنوان کرد: این سرویس ویژه فقط در ساعت های آغازین و پایانی مدارس در سه نوبت صبح، ظهر و عصر دانش آموزان را جابجا می کند.
ریاضی اظهار داشت: مبداء این اتوبوس ها شهرک مفتح و مقصد آن نیز پایانه مترو شهرری است و در مسیر خود دانش آموزان مدارس میدان معلم، خیابان ورامین، خیابان فداییان اسلام، میدان حضرت عبدالعظیم(ع)، خیابان قم، خیابان مدرسه، خیابان شهید بیات، خیابان 18 دی و شهرک علائین را پوشش می دهد.
وی در ادامه به مجموعه اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 در معابر منتهی به مدارس برای ارتقای ایمنی دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: ایمن سازی و روان سازی ترافیکی محورهای اصلی و منتهی به 248 مدرسه طی اجرای طرح استقبال از مهر در شهرری انجام شده است.
معاون شهردار منطقه 20 اضافه کرد: خط کشی بلوک عابر پیاده، نصب علائم افقی و عمودی و تجهیزات ترافیکی، تامین روشنایی ایستگاه های حمل و نقل عمومی و بهسازی و مناسب سازی معابر از جمله این اقدامات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار