زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان میاندوآب طنین انداز شد

ارومیه(پانا)- زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان میاندوآب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی نواخته شد.

کد مطلب: ۸۵۶۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان میاندوآب طنین انداز شد

در آیینی با حضور رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش، خانوده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، ایثارگران، خیرین مدرسه ساز و مسئولین شهرستانی زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه دخترانه تربیت به صدا درآمد.

مدیر آموزش و پرورش، ضمن گرامیداشت قیام عاشورا، با اشاره به تقارن سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس افزود : به هنگام آغاز جنگ، معلمان و دانش آموزانی بودند که کلاس درس را رها کرده و جان عزیزخود را در راه دفاع از میهن در طبق اخلاص گذاشتند تا خود، یادآور کربلا و عاشورای دیگر باشد.

وی با اشاره به هم زمانی بازگشایی مدارس و آغاز ماه محرم ،اظهار داشت: امام حسین (ع)، درس وفاداری، از خود گذشتگی، ایثار وشهادت را به ما می آموزد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان میاندوآب گفت: شهدا درس شهادت و ایثارگری را در مدارس و برگرفته از نهضت حسینی آموختند.شما دانش آموزان راه شهدا را که راه تعالی و رستگاری است ادامه داده و بدانید که همه چشم ها وامید ها به شما دوخته شده، خود را برای پیشرفت آماده کنید تا در اینده نزدیک از نخبگان کشوری ومایه افتخار و سرافرازی باشید.

رضا داغستانی رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل نیز در این مراسم گفت : وقتی مهر می اید یکسال دیگر از عمر ما سپری می شود. جا دارد نگاهی به آینده خود کرده و نواقصات و اشتباهات خود را مورد بررسی قرار داده و در جهت رفع آنها گام برداریم.

وی افزود : مطالعه را یکی از برنامه های اصلی خود قرار دهید. در جامعه به افرادی با تحصیلات عالی نیازمندیم. اما در کنار آن باید با مهارت های زندگی آشنا بوده و آنها را بیاموزیم.

مراسم با قرائت پیام وزیر محترم آموزش و پرورش بمناسبت بازگشایی و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار