آیین آغاز سال تحصیلی جدید درمدارس استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-همزمان با سراسر کشور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان ، آیین نمادین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 98-97 در دبیرستان شهید یدالله محمدی ناحیه دو سنندج برگزار و زنگ مهر و مقاومت نواخته شد .

کد مطلب: ۸۵۶۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین  آغاز سال تحصیلی جدید درمدارس  استان کردستان  برگزار شد

آیین نمادین بازگشایی مدارس استان کردستان و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، امام جمعه سنندج، روحانیون، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، جمعی از مسئولین استان، خانواده معزز شهدا، دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء در دبیرستان شاهد شهید یدالله محمدی ناحیه دو سنندج برگزار شد .

در این مراسم که با شکوه خاصی برگزار شد بعد از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت و رونمایی از کتاب " فهمیده کردستان" با موضوع زندگی نامه شهید یدالله محمدی، با استقبال مسئولین استانی دانش آموزان در کلاس های درس حاضر شدند و سال تحصیلی جدید رسما آغاز شد .

شایان ذکر در این مراسم پیام وزیر محترم آموزش و پرورش که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، صادر شده بود؛ قرائت شد.

گفتنی است همزمان با این آیین در همه مدارس استان مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دانش آموزان، معلمان، فرهنگیان و همه دست اندرکاران پروژه مهر در مدارس استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار