مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

21 هزار کلاس اولی در کلاس های درس حضور یافتند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جشن شکوفه ها که در آموزشگاه دخترانه شاهد ناحیه 2برگزار شدبا اعلام این خبر گفت: 21 هزار کلاس اولی در 750 کلاس مستقل سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

کد مطلب: ۸۵۵۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
21 هزار کلاس اولی در کلاس های درس حضور یافتند

احمد ناصری در این آیین با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی موهبت بزرگی است گفت: بدون شک دانش آموزان و معلمان در سال های دفاع مقدس تاثیر گذار بودند، بطوریکه آموزش و پرروش تعداد 36 هزار شهید دانش آموز به کشور اسلامی تقدیم کرده است.

به گفته وی با اشاره به بازگشایی مدارس از اول مهرماه تصریح کرد: از اول مهرماه 123 هزار دانش آموز ابتدایی در 5 هزارو 850 کلاس درس و 1 هزارو 495 مدرسه حضور خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به حضور فعال والدین در فعالیت های مدارس اظهار داشت: یکی از سیاست های محوری در آموزش و پرورش که برگرفته از سند تحول بنیادین می باشد، مشارکت و حضور فعال والدین در مدارس و همکاری آنان با عوامل اجرایی مدارس می باشد.

به گفته ناصری مشارکت خانواده ها در فرایند تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش را در اجرای برنامه های خود کمک خواهد کرد و برای آینده روشن ایران عزیز تضمین خواهد بود.

وی همچنین بازگشایی مدارس را به فرهنگیان تلاشگر تبریک گفت و خاطر نشان ساخت: معلمان با وجود تمام مشکلاتی که دارند، با علاقه و دلسوزی تمام تلاش می کنند تا کشور را به دست آینده سازانی موفق بسپارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه طبق سند تحول بنیادین رکن اصلی تعلیم و تربیت در کشور و نیز محور فعالیت های آموزش و پرورش مدرسه است، گفت: شعار سال تحصیلی جدید نیز با عنوان مدرسه محوری خلاقیت و نوآوری نظارت و راهبری بر همین اساس تنظیم و به نواحی و مناطق ارسال شده است.

وی بار دیگر تاکید کرد که آموزش و پرورش مساوی است با مدرسه عنوان کرد: از مهر امسال تمامی مراسماتی که در مدارس برگزار می شود توسط عوامل خود آن آموزشگاه اجرا خواهد شد تا زمینه نقش آفرینی مدارس در تحقق اهداف آموزش و پرورش محقق شود.

ناصری خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش استان در سالی که گذشت موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است بطوریکه در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی استان اردبیل موفق شد از رتبه 22 به جایگاه دوم ارتقا پیدا کند.

گفتنی است: در این مراسم زنگ جشن شکوفه ها را مادر شهید تقی نادعلی اوغلی به صدا در آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار