برگزاری ، گردهمایی کارشناسان، مدیران و موسسین مدارس غیر دولتی در استان ایلام

ایلام (پانا) - گردهمایی کارشناسان، مدیران و موسسین مدارس غیر دولتی به منظور تبیین برنامه ها و راهبردهای سال تحصیلی جدید در استان ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۵۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ، گردهمایی کارشناسان، مدیران و موسسین مدارس غیر دولتی در استان ایلام

گردهمایی کارشناسان، مدیران و موسسین مدارس غیر دولتی استان به منظور تبیین برنامه ها و راهبردهای سال تحصیلی جدید برگزار شد.

در این گردهمایی در خصوص سامانه های 13 گانه حوزه مشارکت های مردمی که تقریبا کلیه فعالیت های مربوط به بخش غیر دولتی در آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی بارگذاری شده ا ست تشریح و بر استفاده مداوم و مستمر از آن ها در طول سال تحصیلی تاکید گردید.

همچنین در این جلسه اولویت برنامه های کاری از قبیل ارتقا صلاحیت حرفه ای معلمان، طرح نظارت جامع، توجه به تکریم ارباب رجوع از طریق اطلاع رسانی سامانه صدور مجوز الکترونیکی، تغییر رویکرد آموزش از حافظه محوری به مهارت محوری را از مطالبات حوزه غیر دولتی اداره کل به مدیران و موسسین مدارس ابلاغ گردید.که در طول سال تحصیلی به صورت جدی عملکردها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که در آموزش و پرورش استان در هر سه حوزه زیر مجموعه اداره مشارکت های مردمی 109 مدرسه با بیش از 7000 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی، 31 مدرسه راه دور با جمعیت دانش آموزی هر ترم بیش از 2000 نفر دانش آموز واجب التعلیم ، بزرگسال و 380 مدرسه ، پیش دبستانی با 9500 نفر نوآموز و 95 مدرسه هیات امنایی با بیش از 22000 دانش آموز و 180 مرکز علمی آزاد و زبان های خارجی فعالیت آموزشی و پرورشی دارندکه بیش از 2500 نفر کادر اداری و آموزشی در این حوزه مشغول فعالیت هستند که بیش از 80 درصد از نیروهای بکارگیری شده نیروهای جوان آزاد تحصیل کرده دانشگاهی که بالای 60 درصد نیروها دارای تحصیلات تکمیلی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار