پیام تبریک استاندار کردستان بە مناسبت هفتە دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاەها

سنندج(پانا)-بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی آغاز هفتە دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاەها را بە عموم مردم کردستان تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۵۵۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار کردستان بە مناسبت هفتە دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاەها

متن پیام به این شرح است؛

۳۱ شهریورماه هرسال که به آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای یادآوری و قدردانی از رشادت و ایثارگری جوانانی است که با نثار جان خود موجب عظمت و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کردند و به برکت خون آنان ایران و انقلاب همچنان در مسیر رشد و بالندگی است و هیچ سدی مانع حرکت شتابان ایران عزیز در رسیدن به قله های سعادت و ترقی نخواهد بود. واضح است امنیت و آسایش همه جانبه امروز مرهون خون شهدا و دوران تاریخ ساز و سرنوشت ساز دفاع مقدس است. امید است در آستانه سال تحصیلی جدید و فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، دانش آموزان و دانشجویان گرامی با الگو گرفتن از آرمان‌های انقلاب و ادامه راه نورانی شهدا همه همت خود را صرف علم آموزی و بکارگیری آن در توسعه کشور و کردستان سربلند نمایند.

اینجانب ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، شروع سال تحصیلی جدید را نیز به پیشگاه مردم آگاه و فهیم استان کردستان و تمامی جویندگان علم و فضیلت تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند سبحان طلب سربلندی و سعادت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار