معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان:

بیش از 38 هزار قلم تجهیزات مورد نیاز در سطح شهرستانها و مناطق تابعه استان کردستان توزیع شد

سنندج(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت : در اجرای پروژه مهر و برنامه های کارگروه تعمیر و تجهیز 38 هزار و 859 قلم تجهیزات مورد نیاز واحد های اداری و آموزشی در بین شهرستانها و مناطق تابعه استان توزیع شد .

کد مطلب: ۸۵۵۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 38 هزار قلم تجهیزات مورد نیاز در سطح شهرستانها و مناطق تابعه استان کردستان توزیع شد

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در چهارمین نشست ستاد استانی پروژه مهر با اعلام این خبر گفت : ارزش ریالی تجهیزات توزیع شده در سطح استان بیش از 3 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تجهیزات توزیع شده 30 قلم است، اظهار داشت : انواع میز و صندلی دانش آموزی ، میز و صندلی معلم ، رایانه ، چاپگر ، انواع کمد شامل کمد آزمایشگاه ، بایگانی و کتابخانه ، میز مدیریت ، اسکنر ، میز رایانه ، پرده نمایش سقفی ، دستگاه فتوکپی ، دیتا پروجشکن ، کیس و مانیتور از جمله اقلام توزیع شده است .

مرادی افزود : صندلی گردان ، فایل اداری ، تخته وایت برد ، میز آزمایشگاه ، کاغذ سربرگدار امتحانی ، انواع کیت های آموزشی دوره های مختلف تحصیلی ، انواع بسته های ورزشی ، تلویزیون ، گلیم فرش ، پتو ، کفش و دمپایی ، لوازم التحریر و موکت دیگر اقلامی بوده که قبل از آغاز سال تحصیلی در بین شهرستانها و مناطق تابعه استان توزیع شده است .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از گزارش خود به اقدامات انجام شده در خصوص آماده سازی فضای فیزیکی مدارس نیز اشاره کرد و گفت : در این راستا نیز 65 هزار متر مربع از پشت بام مدارس با هزینه ای بالغ بر 780 میلیون تومان ایزوگام شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار