معاون درمان وزارت بهداشت: استقرار نظام ارجاع الکترونیک سلامت مانع سردرگمی مردم می‌شود

تهران (پانا) - معاون درمان وزارت بهداشت گفت با استقرار نظام ارجاع الکترونیک، مردم برای دریافت خدمات سلامت سردرگم نمی‌شوند و استقرار این نظام نیازمند فرهنگ‌سازی است.

کد مطلب: ۸۵۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون درمان وزارت بهداشت: استقرار نظام ارجاع الکترونیک سلامت مانع سردرگمی مردم می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، قاسم جان‌بابایی در سفر به استان گیلان از بخش‌های در حال ساخت زایمان، کلینیک ویژه و داروخانه بیمارستان رسالت ماسال بازدید کرد. در این بازدید مقرر شد، در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، روند راه‌اندازی داروخانه شبانه روزی و کلینیک ویژه تسریع شود.

گفتنی است، بیمارستان رسالت ماسال در 5 کیلومتری جاده ماسال به شاندرمن واقع شده است. این مرکز در زمینی به مساحت 40000 متر مربع و ساختمانی با زیربنای 3500 متر مربع در سال 1386رسماً شروع به کار کرد. این بیمارستان دارای بخش های اورژانس، داخلی، جراحی مردان، جراحی زنان، زنان و زایمان، اطفال و نوزادان، اتاق عمل، دیالیز و درمانگاه تخصصی است.

معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه سفر خود به استان گیلان به همراه نماینده مردم تالش در مجلس، رییس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان جدیدالاحداث تالش نیز بازدید و بر توسعه و نوسازی بخش دیالیز این مرکز تاکید کرد.

جان‌بابایی در حاشیه بازدیدهای مراکز درمانی استان گیلان گفت: راهبرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای ارتقای خدمات درمانی، توسعه بخش‌های اورژانس و بخش‌های ویژه است. دانشگاه علوم پزشکی گیلان اکنون مسیر علمی و زیربنایی را در پیش گرفته است و جبران عقب ماندگی‌های حوزه سلامت در گیلان نیازمند همراهی مسئولان استانی است.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در لیست دانشگاه‌های پیشرو برای اجرای نظام ارجاع الکترونیک قرار دارد که از این نظر جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: با استقرار نظام ارجاع الکترونیک، مردم برای دریافت خدمات سلامت سردرگم نمی‌شوند و استقرار این نظام نیازمند فرهنگ‌سازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار