فرآیند انتخاب صادرکنندگان برگزیدۀ استانی

تهران (پانا) - سازمان توسعه تجارت ایران طبق سنوات گذشته و در راستای­ تحقق اهداف صادراتی و ارج‌نهادن به تلاش قابل قدردانی­ فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی، بنگاه‌های صادراتی برگزیدۀ استانی را معرفی خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۵۱۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند انتخاب صادرکنندگان برگزیدۀ استانی

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران؛­­براساس معیارها و شاخص‌­های مقرر و مندرج در سایت­www.tpo.ir­­ الگوهای موفق در عرصه صادرات شناسایی و به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی سال1397­ در ­بیست ودومین سالروز ملی صادرات معرفی خواهند شد.

صادرکنندگان استان­ها که مایل به شرکت در این رقابت استانی هستند می‌توانند ابتدا با مطالعه دقیق شرایط، ضوابط و معیارها و تکمیل فرم مربوطه، براساس هر یک از گروههای کالایی در سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس­www.tpo.ir­بخش فارسی قسمت صادرکنندگان نمونه (انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1397) نسبت به ثبت نام الکترونیکی، از طریق مراجعه به سایت نمونش به آدرس­http://nemoonesh1.tpo.ir­از 17 تا 19 شهریور اقدام کنند.

همچنین، تحویل اصل و مدارک و مستندات از روز سه شنبه ­مورخ 97/06/20حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 97/07/25 به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1397 مستقر در­ سازمان­های صنعت، معدن و تجارت استان­ها (معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت) صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار