افتتاح چهارطرح تعاونی در کاشان

کاشان(پانا)-رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان از افتتاح چهار طرح تعاونی به مناسبت هفته تعاون در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح چهارطرح تعاونی در کاشان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان از افتتاح چهار طرح تعاونی به مناسبت هفته تعاون در این شهرستان خبر داد.

حسن رمضانی افزود: این چهار پروژه شامل افتتاح شرکت های تعاونی دان مبین برای تولید خوراک آماده طیور ،همت یاران کاشان برای احداث مجتمع مسکونی ، کشت و صنعت گلستان مهر روستای آبشیرین و شرکت تعاونی پیام آوران سلامتی و آرامش در زمینه خدمات بهداشتی درمانی فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: چهار پروژه تعاون کاشان با سرمایه گذاری 117 میلیارد و 800 میلیون ریال و در مجموع 244 نفر عضو با اشتغالزایی 86 نفر راه اندازی شده است.

به گفته وی، شرکت تعاونی دان مبین برای تولید خوراک آماده طیور با اشتغالزایی 30 نفر در مساحت 7500 مترمربع و زیربنای 2500 متر مربع با ظرفیت اسمی 10 تن در ساعت و سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال تشکیل شده است که 9 میلیارد ریال آن از محل اعطای تسهیلات بانکی و 61 میلیارد آن آورده 143 نفر عضو است.

رمضانی،: شرکت تعاونی عمرانی همت یاران کاشان را از دیگر طرح های مورد بهره برداری هفته تعاون این شهرستان عنوان کرد و افزود: در این شرکت مجتمع مسکونی 20 واحدی ، در زمینی به مساحت 2700 مترمربع و 2 هزار مترمربع زیربنای مفید با اشتغالزایی 38 نفر اجراشده است.

به گفته وی، شرکت تعاونی کشت و صنعت گلستان مهر روستای آبشیرین نیز در مساحت 10 هکتار با 9 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی 12 نفر در زمینه پرورش ماهیان زینتی و باغ انار و پسته فعالیت دارد به بهره برداری می رسد.

رمضانی افزود: شرکت تعاونی پیام آوران سلامتی و آرامش در زمینه خدمات بهداشتی درمانی با 8 نفر عضو و 800 میلیون ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی 6 نفر تشکیل شده است.

بازدید از خانواده شهدای تعاون و حضور در مقبره شهدای گمنام در روز پنج شنبه در منطقه مسلم آباد، برگزاری همایش تقدیر از تعاونگران برتر شهرستان و افتتاح چهار پروژه از دیگر برنامه های اداره تعاون کاشان به مناسبت هفته تعاون است.

دهم تا شانزدهم شهریور هفته تعاون نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار