معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مراسم احلی من العسل 25 شهریور ماه برگزار می شود

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مراسم عزاداری احلی من العسل با حضور دانش آموزان عاشورایی در روز یک شنبه 25 شهریور ماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۵۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم احلی من العسل 25 شهریور ماه برگزار می شود

طاهر علمی در گردهمایی معاونین پرورشی مناطق جوار مراغه دراردوگاه المهدی (عج) با اشاره به آیه ۱۴ سوره حجرات گفت: پیامبر در این آیه به قومی فرمود که بگویید اسلام آوردیم نه ایمان، زیرا که ایمان هنوز درقلبهای شما وارد نشده است و این آیه اشاره به ایمان زبانی دارد.
وی افزود: ایمان مراحلی دارد که اولین مرتبه ایمان، ایمان زبانی است. جنس ایمان، دنیوی نیست بلکه آسمانی است و کسب ایمان با اتصال انسان به انبیاء و اولیای الهی امکان پذیر است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ایمان تقلیدی مرحله بعدی ایمان است که اثر گذار نیست و قابل زوال است
وی بیان کرد: سومین مرحله از ایمان، ایمان غیبی است که به یک بصیرت درونی منجر می شود .
علمی گفت: بعد از ایمان غیبی ایمان کامل مهم است که پشت سر آن اعمال صالح وجود دارد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: در کنار ایمان کامل، تمام اعمالمان باید صالح باشد. ایمان تنها یک کلمه نیست بلکه باور قلبی است.
وی با اشاره به بازنشستگی ۴۰۰ هزار نفر در کشور تا سال ۱۴۰۰ خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و مدیریت خوب چالشهای خطرناک به وجود نخواهد آمد.
علمی گفت: در آموزش و پرورش کشور ۱۲۰ هزار نفر نیرو نیاز است و امسال دراستان نیز ۳۲۰۰ نفر بازنشسته داریم.

وی ضمن بیان قانون مصوب مجلس در تیر ماه ۸۵ گفت: حضور نیروی تمام وقت اعم از معاونت پرورشی یا مربی پرورشی طبق این قانون در هر مدرسه الزامی است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد: امسال هیج تغییری در ساماندهی نیروی انسانی معاونت پرورشی نخواهیم داشت.
علمی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید در کنار هم و همسو وبا هم باشند ولی متاسفانه گاهی در مدارس بخش پرورشی به فراموشی سپرده می شود.
وی گفت: با توجه به نیازهای روز نوجوانان ، تغییر محتوا و حجم کتاب های درسی برای به بار نسشتن فعالیت پرورشی در تمام کلاسها توسط معلمان زحمتکش یک ضرورت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار