ثبت ۴۷۲ حادثه طی هفته گذشته

تهران (پانا) - معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفته است که طی هفته گذشته در مجموع 472 حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC) ثبت شد.

کد مطلب: ۸۵۰۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت ۴۷۲ حادثه طی هفته گذشته

حسن نوری معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با پانا گفت: طی هفته گذشته از ۲۷ مرداد تا ۳ شهریور ماه در مجموع ۴۷۲ حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC) ثبت شد که در پی این حوادث ۲۷۲۶ نفر مصدوم شدند.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس گفت: از مجموع ۲۷۲۶ نفر مصدوم این حوادث ویژه، هزار و 757 نفر از سوی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و ۹۶۹ نفر نیز در محل درمان شدند و ۱۴۵ نفر جان خود را از دست دادند.

نوری با هشدار به هموطنان درباره شنا در مناطق ممنوعه گفت: ۱۷ نفر فوت و ۲۱ نفر در این مناطق مصدوم شدند. همچنین از مجموع ۴۷۲ حادثه ویژه ثبت شده طی هفته گذشته،۲۴۲ مورد حوادث ترافیکی که (معادل ۵۱ درصد از کل حوادث ثبت شده) و ۲۳۰ مورد حوادث غیرترافیکی (معادل ۴۹ درصداز کل حوادث ثبت شده) بودند.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور افزود: طی هفته گذشته، ۱۴۴ مصدوم طی ۸۹ ماموریت، از سوی اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار