افتخار آفرینی دانش آموزان شهرقدس در مسابقات فرهنگی هنری کشوری

شهرقدس (پانا)- در سی و ششمین دوره از مسابقات فرهنگی هنری کشوری ، دانش آموزان شهرقدس موفق به کسب رتبه سوم کشوری در رشته های نمایشنامه خوانی و نمایش عروسکی شدند.

کد مطلب: ۸۴۷۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش آموزان شهرقدس در مسابقات فرهنگی هنری کشوری

دراین رقابتها که از ۱۷ لغایت بیست و دوم مرداد ماه جاری به طول انجامید، رقابتی تنگا تنگ انجام گرفت ‌ و در این رقابت دو تیم از دانش آموزان شهر قدس در رشته های نمایش عروسکی و نمایشنامه خوانی با تلاش دانش آموزان و زحمات مربی فنی آنان، به ثمر نشست.
محمد قاسمی معاون پرورشی تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس ضمن تقدیر از مدیر و همکاران آموزشگاه شهید عالمی این موفقیت را به تمامی کسانی که در این موفقیت سهیم بودند تبریک گفت.

وی در حاشیه این مسابقه اظهار کرد :شهر قدس در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری توانست در قالب گروه های نمایشنامه خوانی و نمایش عروسکی در سطح کشور افتخار آفرین بوده و مقام سوم را کسب نماید واین افتخار را مدیون زحمات مربیان و تلاش بی وقفه دانش آموزان هستیم.

قاسمی ادامه داد: :ما امیدواریم که در سال های آتی بتوانیم بازهم افتخار آفرین باشیم والبته با وجودکادر زحمتکش مربیان و چنین دانش آموزان مستعد قطعا شهرقدس می تواند به مراتب بالاتر دست یابد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات کشف استعداد ها و توانایی ها ی بالقوه و رشد و بالندگی دانش آموزان و نشان دادن مسیر های جدید زندگی به آنهاست .

/خبرنگار:شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار