سوال کاظم جلالی از وزیر اطلاعات درباره گرین‌کارت‌های برجامی اعلام وصول شد

تهران (پانا) - دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوال نماینده تهران از وزیر اطلاعات درباره ادعای اعطای گرین کارت به 2500 مسئول ایرانی در زمان انعقاد برجام را اعلام وصول کرد.

کد مطلب: ۸۴۶۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سوال کاظم جلالی از وزیر اطلاعات درباره گرین‌کارت‌های برجامی اعلام وصول شد

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) خانه ملت چند طرح و لایحه را به شرح زیر اعلام وصول کرد:

طرح الحاق یک تبصره به ماده 98 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس.

در اجرای ماده 168 آیین‌نامه داخلی مجلس تقاضای جمعی از نمایندگان درباره رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران مطابق اصل 85 قانون اساسی.

انصراف الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس از طرح سوالش از وزیر ورزش و جوانان درباره بحران در باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی در نتیجه ضعف مدیریتی وزارت ورزش و جوانان.

سوال ملی محسن بیگلری، نماینده مردم سقز در مجلس از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره توسعه نیافتن آموزشکده‌های فنی و حرفی‌ای و دانشگاه پیام نور.

سوال ملی شهاب نادری، نماینده مردم پاوه در مجلس از وزیر علوم درباره علت نداشتن رتبه جهانی دانشگاه ایلام.

سوال ملی نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت دور زدن فیلترینگ تلگرام با وجود دستور قضایی و مسدودسازی کامل.

سوال ملی جهانبخش محبی‌نیا، نماینده میاندوآب در مجلس از وزیر اطلاعات درباره عملکرد این وزارتخانه برای رفع اقدامات مخل امنیت در سال 1397.

سوال ملی کاظم جلالی، نماینده مردم تهران در مجلس از وزیر اطلاعات درباره اعطای حق شهروندی به مقامات جمهوری اسلامی ایران و فرزندان آنان در پیوست برجام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار