رئیس شورای اسلامی شهر اردستان: شوراها حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند

اردستان/اصفهان(پانا)-رئیس شورای اسلامی شهر اردستان گفت: مردم حقشان است آنچه که در شهرداری اتفاق می افتد را بدانند و شورای انتخاب شده شورای مردم هستند و در بعضی از دوران شورا همسوی شهرداری بوده که وقتی چنین شده موضوع نظارتی را از بین می برد.

کد مطلب: ۸۴۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای اسلامی شهر اردستان: شوراها حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند

روح اله جلالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شوراها می توانند حلقه واسط بین مردم و مسئولان باشند و مطالبات مردمی را پیگیری کنند.

وی افزود: با توجه به این که شوراها توسط مردم انتخاب شده و قرار است برای مردم کار کنند باید رویکردشان فرا جناحی و فقط در راستای مطالبات مردمی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردستان گفت: شروع کار شورای جدید از ۲۴ مرداد سال ۹۶ زده شد که وظیفه اولیه و اصلی آن انتخاب شهردار بود که به درستی این کار صورت گرفت.

جلالی تصریح کرد: زمانی که شورای پنجم به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد در چند ماهی که وقت داشتیم دنبال انتخاب شهردار بودیم که نزدیک به ۳۰نفر با آنها مصاحبه صورت گرفت که شهردار اسبق هم یکی از گزینه ها بود سپس در ابتدا سرپرستی قرار دادیم تا گزینه ها در صورت مساوات بررسی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردستان خاطرنشان کرد: نتیجه مباحث و رزومه چند نفر به شهرداری معرفی شدند و به سوالات اعضاء شورا پاسخ دادند و نهایت نتیجه رسیدند که مهندس حیدری به عنوان شهردار معرفی شوند و به نظر می رسد یک پروسه علمی و متکی بر تجربه را پشت سر گذاشتیم.

جلالی با بیان اینکه سمت و سوی شورا این بوده که وظیفه اصلی خود را انجام دهند و از سیاسی بازی و از تفکر شخصی به دور باشند، تصریح کرد: مطالبی که در دوره انتخابات شعار داده بودیم همچون تکریم ارباب رجوع و شفاف سازی در شهرداری بود که این امر تا کنون محقق شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردستان همچنین گفت: مردم حقشان است آنچه که در شهرداری اتفاق می افتد را بدانند و شورای انتخاب شده شورای مردم هستند و در بعضی از دوران شورا همسوی شهرداری بوده که وقتی چنین شده موضوع نظارتی را از بین می برد که در این شورا و یک ساله بحث نظارتی را داشته ایم هر چند شهردار منتخب خود ما بوده اما در اکثر موارد بیشترین انتقاد و نظارت بر شهردار را خود من داشته ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار