برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان البرز سوم خرداد

خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز جمعه سوم خرداد ماه راس ساعت 6صبح از میدان طالقانی کرج به تپه نورالشهدا خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛سومین جلسه شورای هماهنگی ستاد برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی البرز با حضور علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین، مدیران ستادی و نمایندگان سپاه امام حسین (ع ) کرج وشهرداری در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این جلسه ابتدا علیرضا جوانمردی با اشاره به جایگاه ورزش همگانی در سطح جامعه وبا قدردانی از همکاری سپاه امام حسین (ع ) کرج وشهرداری درمشارکت جهت اجرای این برنامه افزود: با رایزنی های صورت گرفته شده در راستای برپایی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی عزم جدی برای برگزاری این همایش در استان وجود دارد و خوشبختانه تمام تدابیر جهت برگزاری باشکوه این راهپیمایی در روز جمعه سوم خرداد ماه اتخاذ گردیده و همه کمیته ها باید با تلاش مضاعف و با همت بالایی سعی در برگزاری هرچه بهتر این مراسم داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه خاطر نشان ساخت: با توجه به مصادف شدن برگزاری این همایش پیاده روی با سالروز آزادسازی خرمشهر پیش بینی می شود که با استقبال بی نظیر شهروندان کرجی روبرو شود.
علیرضا جوانمردی در پایان تصریح کرد: مسیرهای پیش بینی شده جهت راهپیمایی خانوادگی از میدان نبوت و میدان اسبی به سمت میدان طالقانی و از میدان طالقانی به سمت میدان نورو تپه نورالشهدا که محل تجمع پایانی این همایش پیاده روی است، می باشد و هم اکنون ستادی متشکل از چندین کمیته مجزا با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تشکیل شده و هر روز با تشکیل جلسات مستمر کلیه برنامه های این همایش در حال پیگیری و وارد مرحله اجرایی خود شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار