ستاره‌های ایرانی بی‌مکان؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی به روزهای آخر رسید

تهران (پانا) – در بین ایرانی‌های فوتبالیست حاضر در خارج از ایران، نام شش بازیکن مطرح را می‌توان یافت که فعلا تکلیف تیم فصل جدیدشان مشخص نشده است.

کد مطلب: ۸۴۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ستاره‌های ایرانی بی‌مکان؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی به روزهای آخر رسید

لیگ‌های اروپایی فصل جدید خود را یک به یک آغاز کرده‌اند و در اولین گام فرانسه و انگلیس در بین لیگ‌های صاحب نام استارت رسمی مسابقات خود را زدند.

در حالی که پنجره نقل و انتقالات در انگلیس و فرانسه بسته شده و در سایر کشورها طی روزهای آینده بسته خواهد شد همچنان بعضی بازیکن‌ها بدون تیم هستند و آینده آنها در ابهام قرار دارد. در بین این بازیکن‌ها ایرانی‌هایی مشهور نیز حضور دارند که تا امروز تکلیف تیم آینده خود را نمی‌دانند که در این بین نام علیرضا حقیقی، رامین رضائیان، مرتضی پورعلی گنجی و سعید عزت الهی شاخص‌تر از سایرین است.

علیرضا حقیقی

گلر تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 بی‌ثباتی کامل را تجربه کرده است. علیرضا حقیقی در جام جهانی 2018 بر خلاف انتظارها گلر اول تیم ملی شد و سه بازی مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی را تجربه کرد. پس از این رقابت‌ها حقیقی به عضویت 5 تیم در آمد و پس از پایان فصل فوتبالی در سوئد به عضویت تیم سوندسوال درآمد اما از این تیم با درخواست سرمربی جدا شد تا بدون تیم باقی بماند.

رامین رضائیان

با تمام سر و صدایی که در زمان حضورش در پرسپولیس داشت و بارها از پیشنهاد خوب اروپایی حرف می‌زد، پس از جدایی از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ راهی لیگ بلژیک و تیم اوستنده شد اما در این تیم نمایش خوبی از خود به نمایش نگذاشت و نتوانست چهره‌ای باشد که در پرسپولیس به نمایش گذاشته است.

رضائیان هرچند همچنان نامش در لیست تیم اوستنده وجود دارد اما کادر فنی این تیم تمایل زیادی به همکاری با او ندارند و در دو بازی اول نام او را در لیست 18 نفره قرار ندادند.

مرتضی پورعلی گنجی

مدافع اصلی تیم ملی ایران در سال‌های اخیر پس از سه فصل حضور بعنوان بازیکن ثابت در تیم السد قطر تصمیم گرفت از فضای فوتبال آسیا دور شود. پورعلی گنجی تنها بازیکن ایرانی است که می‌توان انتظار داشت طی روزهای اخیر تکلیف آینده‌اش مشخص شود. او از ترابوزان اسپور پیشنهادی جدی دارد و احتمال اینکه طی روزهای آینده قراردادش با این تیم منعقد شود زیاد است.

سعید عزت‌الهی

هافبک جوان تیم ملی ایران در جام جهانی نمایش خوبی هم داشت به نظر می‌رسد همچنان بازیکن مورد اطمینان و محبوب والری کارپین سرمربی روستوف نیست. عزت‌الهی فصل گذشته به علت همین موضوع بصورت قرضی به آمکار رفت و برای این تیم در 15 بازی حضور داشت اما با شروع فصل جدید حتی نام عزت‌الهی بعنوان بازیکن روستوف از سایت این باشگاه حذف شده است تا عملا نشان داده شود او در این فصل هم با پیراهن روستوف به میدان نخواهد رفت.

عزت‌الهی یکسال دیگر با روستوف قرارداد دارد و انتقالش به هر تیمی باید تحت نظر این تیم صورت بگیرد. گفته می‌شود احتمال اینکه او یکبار دیگر به تیمی قرض داده شود زیاد است.

الکس سمیع‌زاده

مهاجم 19 ساله ایرانی که فصل گذشته از بولتون راهی تیم کیلمارنوک در لیگ برتر اسکاتلند شده بود، نتوانست در این تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و تنها چهار بازی برای این تیم انجام داد. با پایان فصل سمیع‌زاده با پرداخت مبلغ 50 هزار یورو رضایت‌نامه‌اش را از مدیران کیلمارنوک گرفت تا این مهاجم تکنیکی فوتبال ایران بدنبال تیمی جدید برای خودش باشد.

ویلیام آتشکده

مهاجم 26 ساله که در مقطعی شایعه حضورش در تیم ملی ایران به گوش رسیده بود فصل گذشته در تیم اورگیته در لیگ دسته یک سوئد حضور داشت و برای این تیم در سه رقابت دسته اول، پلی آف و جام حذفی 24 بازی انجام داد و 6 بار گلزنی کرد اما با پایان فصل 2017 بدنبال عدم صعود اورگیته به لیگ دسته اول، آتشکده تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و با پرداخت 135 هزار پوند مجوز قرارداد با باشگاه جدید را گرفت. اتفاقی که همچنان رخ نداده و این بازیکن بدون تیم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار