پیام تبریک رئیس سازمان نوسازی مدارس به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد «روز خبرنگار» پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۸۴۳۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان نوسازی مدارس به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور متن این پیام به شرح زیر است:

«ن والقلم و ما یسطرون

جمهوری اسلامی ایران، جمهوری فرهنگ، قلم و آگاهی است و بی‌تردید آرامش روحی و روانی جامعه و تنویر افکار عمومی نسبت به رخدادهای جامعه، نیازمند تلاش هماهنگ، فراگیر و هدفمند جامعه رسانه‌ای کشور است.

خبرنگاران چشم بیدار مردم و مسئولان هستند و اگر در صراط یک منشور اخلاقی و رفتاری کارآمد قرار گیرند، می‌توانند به تعمیق و تعامل رسانه با مردم بینجامد.

در دنیای کنونی که با وجود تکنولوژی‌های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى، اقتصادی و امنیتى جامعه و انتشار آنها دشوار و در عین حال بسیار ضرورى است؛ نقش خبرنگاران در این عرصه بسیار حساس و مهم ارزیابی می‌شود.

17مرداد هر سال، بهانه‌ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوئیم و این روز مقدس را که در حقیقت روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده‌ای است که برای تولید، توزیع و انتشار اطلاعات صحیح از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند، گرامی بداریم.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش‌ها، همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه، خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه رسانه‌ای کشور که در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای رشد و باروری اندیشه‌ها، خستگی‌ناپذیر و پرتلاش می‌کوشند، صمیمانه قدردانی نمایم.

از درگاه خداوند متعال برای همه تلاش‌گران این عرصه، سلامتی، توفیق، بهروزی و ادامه فعالیت‌های آگاهانه را در ضل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار