مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جمع اعضای شورای پروژه مهر شهرستانهای استان تهران:

مشارکت همه کارگروه ها و مسئولین در راستای اجرای بهینه پروژه مهرضروری است

تهران (پانا) - جلسه سوم شورای پروژه مهراداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و دیگر اعضا در سالن شورای شماره یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۳۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت همه کارگروه ها و مسئولین در راستای اجرای بهینه پروژه مهرضروری است

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید برمشارکت همه کارگروه ها و مسئولین در راستای اجرای بهینه پروژه مهر و اهتمام در انجام شرح وظایف مربوطه، اظهار داشت: برگزاری جلسات هماهنگی مستمر و تصمیم گیری های مناسب، نتایج کیفی را برای استان به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود:فعالیت های تجهیزاتی و خدماتی مناطق و مدارس در راستای فرآیند پروژه مهر، باید توأم با شفاف سازی ومشارکت مؤثر همه کارگروه های مربوطه انجام شود.

فولادوند در ادامه ضمن تاکید برساماندهی دقیق نیروی انسانی، تصریح کرد : قابل سنجش سازی تمامی تجهیزات و خدماتی که در مناطق و مدارس انجام می گیرد شفاف سازی بیشتر و قابلیت ارزیابی دقیق و اطلاع رسانی مناسب به عموم را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است در این جلسه شعار و لوگوی رسمی پروژه مهر با تاکید بر عنوان " تفاهم مهر" که گزیده ای از شاخصهای تفاهم و هماهنگی بین مسئولین اجرایی مرتبط با پروژه مهر را در بر دارد، روز شمار پروژه مهر و طرح یکپارچه سازی شورای پروژه مهر مناطق به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار