داوران دانش آموز با دبیر جشنواره کودک و نوجوان دیدار کردند

تهران (پانا) - دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور در نخستین جلسه از دوره آموزشی داوری و خبرنگاری این رویداد، با داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان جشنواره به گفت و گو نشست.

کد مطلب: ۸۴۳۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
داوران دانش آموز با دبیر جشنواره کودک و نوجوان دیدار کردند

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، دوره آموزشی داوری و کلاس‌های خبرنگاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور 56 داور کودک و نوجوان و 33 خبرنگار نوجوان آغاز شد.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره با حضور در سازمان آموزش رایانه ای شهرداری اصفهان و فرهنگسرای نوجوان این شهر، با داوران خبرنگاران کودک و نوجوان جشنواره دیدار کرد.

از میان این داوران و خبرنگاران منتخب که به مرحله دوم راه یافته اند، 31 تا 40 کودک و نوجوان آثار بخش مسابقه سینمای ایران و 4 تا 6 کودک و نوجوان آثار بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را داوری خواهند کرد.

همچنین 15 تا 17 خبرنگار و 4 عکاس نیز رویدادهای این جشنواره را در قالب خبر و عکس ثبت می کنند. 3 تا 5 خبرنگار نوجوان مسلط به زبان انگلیسی در بخش بین الملل، این جشنواره را همراهی خواهند کرد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 الی 14 شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار