مدیرکل آموزش و پرورش گلستان: سرانه ورزشی مدارس گلستان افزایش چشمگیری دارد

گرگان (پانا) - در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر، توزیع اعتبارات با رویکرد تعمیر، تجهیز و تکمیل خرید تجهیزات ورزشی توأم با افزایش چشمگیر سرانه ورزشی مدارس گلستان در حال انجام است.

کد مطلب: ۸۴۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان: سرانه ورزشی مدارس گلستان افزایش چشمگیری دارد

به منظور اجرای مطلوب طرح ها و برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان و در آستانه بازگشایی مدارس ،از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان مبلغ 000/000/000 /15 ریال به شهرستان‌های استان اختصاص یافت.

احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در این رابطه اظهار داشت: مبلغ 15000/000/000 ریال برای اجرای فعالیت های معاونت تربیت بدنی و سلامت قبل از شروع سال تحصیلی 98-97 به شهرستان ها اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این اعتبارات به منظور اجرای مسابقات ورزشی، شاداب سازی ،کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و مدارس تخصصی ورزش، کمک به بهسازی و ایمن سازی فضا، تجهیزات و اماکن ورزشی ، کمک به اجرای طرح حیاط پویا درمدارس ، کمک به تجهیزکانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای و کمک به برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای است که با تلاش و همراهی و مشارکت مدیران محترم مدارس در سال تحصیلی 98-97 در سطح استان با جدیت پیگیری و اجرا خواهد شد .

طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت نیز به حضور پر رنگ حوزه تربیت بدنی در کمیته های پروژه مهر و پیگیری فعالیت های کمیته ایمن سازی فضا و تجهیزات ورزشی اشاره کرد و گفت: سلامت جسم، روح و روان دانش آموزان از مهم ترین اولویت های معاونت تربیت بدنی و سلامت می باشد که با آموزش های مستمر و ارتقاء سطح دانش همکاران و توانمند نمودن آنان و با تغییر نگرش و باور دانش آموزان به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

طبرسا خاطر نشان کرد: این اعتبارات بر اساس برنامه های ارائه شده به وزارت، استانداری و شهرداری ها جذب و به شهرستان ها تزریق می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار