رئیس سازمان دانش آموزی: اردوی ملی پیشتازان همه سیاست‌های آموزش و پرورش را دنبال می‌کند

تهران (پانا) – رئیس سازمان دانش آموزی برگزاری اردوی ملی پیشتازان را فعالیتی گروهی و مؤثر توصیف کرد که در آن دانش‌آموزان می‌توانند در فضای طبیعی زندگی را تجربه کنند.

کد مطلب: ۸۴۲۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی: اردوی ملی پیشتازان همه سیاست‌های آموزش و پرورش را دنبال می‌کند

هشتمین اردوی ملی و جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی امروز 14 مرداد روز پایانی خود را سپری می‌کند. صبح امروز سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان دانش‌آموزی، شاپور محمدزاده مدیرکل دفتر وزارتی و علیرضا کمرئی رئیس اداره کل ارزیابی عملکرد و شکایات از این دوره از اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز بازدید کردند.

کاظمی در مراسم امروز برنامه‌های این اردو را صرفاً مهارتی خواند و اردوی ملی را مهم‌ترین اردوی تشکیلاتی آموزش و پرورش دانست. او گفت: «شاید تنها اردویی که با همین عنوان در قالب فعالیت‌های گروهی رقم می‌خورد اردوی ملی اعضای پیشتاز و مربیان سازمان دانش آموزی است.»

رئیس سازمان دانش آموزی ادامه داد: «دانش‌آموزان در اردوی ملی عملاً زندگی را تجربه می‌کنند و در فضای طبیعی همه فعالیت را خودشان انجام می‌دهند.»

کاظمی ادامه داد: «دانش‌آموزان در اردوی ملی در کنار هم بودن، باهم بودن و زیستن را در چادر در چهار روز تمرین می‌کنند.»

او برای برگزاری هرچه بهتر این اردو ابراز امیدواری کرد و گفت: «باید بتوانیم ادامه مسیر را با برنامه‌های شاد و مفرح برای دانش آموزان رقم بزنیم.»

رئیس سازمان دانش آموزی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: «اردوی ملی تنها اردوی است که تمام سیاست‌های شما را دنبال می‌کند زیرا محور این اردو مهارت و فضای عمومی آن نشاط، معنویت و کار گروهی و تیمی است.»

مراسم اختتامیه هشتمین اردوی ملی و جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی عصر امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار