رئیس سازمان دانش‌آموزی: اردوی ملی نماد هویت و همدلی تمام اقوام و دانش‌آموزان سراسر کشور است‌‌

کاظمی: در اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی آنچه را آموخته‌ایم، تمرین می‌کنیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی اردوی ملی را نماد هویت و همدلی تمام اقوام و دانش‌آموزان سراسر کشور دانست.

کد مطلب: ۸۴۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی: اردوی ملی نماد هویت و همدلی تمام اقوام و دانش‌آموزان سراسر کشور است‌‌

علیرضا کاظمی در افتتاحیه هشتمین اردوی ملی جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی که امروز، ۱۱ مرداد، در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: برنامه‌های خلاقانه، نوآورانه و غرورآفرین شما طی دیروز تاکنون موجب افتخار و خشنودی ما و همکاران است.

او ادامه داد: امیدوارم با شعاری که سرلوحه ماست تحت عنوان همفکری، همدلی و همکاری این اردو را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و با دست پر و دستاوردهای خوب به پایان برسانیم.
رئیس سازمان دانش‌آموزی گفت: اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی یکی از بهترین برنامه‌های سازمان است که نقطه ظهور و تجلی همه فعالیت‌های سازمان و زحمات مربیان سخت کوش در طول سال تحصیلی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگرچه فعالیت‌های سازمان در فضای استان‌ها و مدارس بهترین بستر برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است و مفتخریم دانش‌آموزانی باادب، متشخص، باعزت و با اعتماد به نفس، توانمند مهربان، صادق و پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران و عاشق به وطن را تربیت می‌کنیم، معتقدیم اردوی ملی کار دیگری می‌کند.

او در این باره ادامه داد: اردوی ملی نماد هویت و همدلی تمام اقوام و دانش‌آموزان سراسر کشور است‌‌. این اردو نماد همبستگی و وحدت همه در عشق به ایران، وطن، آرمان‌ها و منش‌های سازمان است.

کاظمی افزود: ما در اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی آنچه را آموخته‌ایم، تمرین می‌کنیم. مهارت‌های تشکیلاتی را در بخش‌های مختلف یاد می‌گیریم باهم بودن باهم زیستن، به زیستن، روی پای خود ایستادن، تمرین سختی‌ها و مقاوم بودن در برابر آن‌ها را می‌آموزیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: معتقدم شما دانش‌آموزان آینده جمهوری اسلامی ایران هستید که در کنار درس خواندن و تلاش‌های علمی و ارزنده‌ای که دارید تلاش می‌کنید تا مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی را تمرین کنید.

او خطاب به دانش‌آموزان پیشتاز ادامه داد: معرفت و بصیرت خود را ارتقا دهید و معنویت، روحیه معنوی و عشق به ایمان و خدا را در این اردو تمرین کنید.

کاظمی گفت: بهترین شهروندان نظام جمهوری اسلامی ایران شمایید به شما افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم.

او گفت: در این اردو شادی را تمرین می‌کنیم. دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی با کمک مربیان خوب و توانمند دانش‌آموزانی تمام‌ساحتی هستند که سرزنده و شاداب آماده فداکاری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آماده دفاع از آرمان‌های نظام هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر قرار است به آرمان‌های امام، شهیدان، مقام معظم رهبری و ولایت پایند و پایدار باشیم نیازمند دانش‌آموزانی شاداب و سرزنده هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار