سردبیرکارگروه های سی گانه آموزش و پرورش:

بهترین شیوه تربیت زبان هنر است

نیشابور(پانا)- اولین جلسه هماهنگی و تبیین سیاست ها و برنامه های کارگروه هنر آموزش و پرورش نیشابور با حضور اعضای کارگروه و سردبیر کارگروه های 30 گانه آموزش و پرورش نیشابور در محل مرکز آموزشی رفاهی شماره3فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۱۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بهترین شیوه تربیت زبان هنر است

محمدعلی سلیمی نسب در این کارگروه گفت: تحقیقاتی که در ایران انجام می شود در گام اول بر موضوعاتی است که هنوز اتفاق نیفتاده است و بخش دوم تحقیقاتی است که در جامعه تبدیل به مساله شده و تحقیقات در راستای راه یابی است.
وی افزود: یکی از راه های میانبر در پژوهش استفاده از پتانسل همکاران است که با پیشنهاد مدیریت آموزش و پرورش، 5 کمیته و سی کارگروه مشخص شد که هدف آن استفاده از پتانسیل های پنهان و آشکار همکاران جهت بهره گیری در آموزش و پرورش و ایجاد تحول در این نهاد مقدس متناسب با مقررات است.
وی ادامه داد: اعضای کارگروه چون با علاقه و رغبت خود در این کارگروه ها شرکت می کنند می تواند فارغ از محدودیت ها به بحث و تبادل نظر بپردازند، اعضای کارگروه می تواند برون سازمانی باشند و در این راستا پرسش نامه و فرم های مورد نیاز ویژه این کارگروه ها آماده شده است که به هدف کار کمک می کند.
سلیمی نسب اتتخاب نیروهای خلاق، اولویت بندی، تقسیم کار و ایده پردازی، مدیریت زمان و تحلیل افکار و ارائه گزارش را از مقدمات فرایندی کاری کارگروه ها معرفی کرد و گفت: زبان هنر زبان ملایم، عاطفی و تاثیر گذار است و بهترین شیوه تربیت شیوه هنر است و هنر بالاترین رتبه را در مدرسه دارد و جالب است که در کشورهای اروپایی مانند ترکیه معلمان هنر همسطح معلمان ابتدایی و فراتر از بقیه حقوق دریافت می کنند و بیشترین دوره های ضمن خدمت نیز مربوط به معلمان هنر است.
وی توقع از کارگروه هنر را بسیار بالا دانست و افزود: توقع ما از این کارگروه توقعات هنری است و مطمئنیم این گروه می تواند با همفکری و همدلی اتفاقات خوبی را رقم زند.
در این جلسه اعضای کارگروه به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان مصوبات جلسه جهت ارائه به کمیته ها پردازش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار