سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای اردستان :

آموزش ۱۵۰۰ مهارت‌آموز توسط فنی و حرفه‌ای اردستان در سال ۹۶

اردستان/اصفهان(پانا)-سرپرست مرکز فنی و حرفه ای اردستان گفت: به طور کلی یک هزار و ۵۰۰ نفر در سال گذشته در مرکز فنی و حرفه ای اردستان آموزش دیده اند که این رقم در سه ماهه اول سال جاری به ۷۹۲ نفر رسیده است.

کد مطلب: ۸۴۱۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش ۱۵۰۰ مهارت‌آموز توسط فنی و حرفه‌ای اردستان در سال ۹۶

مقداد مددی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته ملی مهارت در فنی و حرفه ای اردستان اظهار کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص آموزش فنی و حرفه ای که باید توسعه یابد، این توسعه در سطح شهرستان اردستان انجام شده است.

وی افزود: افتتاح مرکز مهاباد با پنج کارگاه و با همکاری شورا، شهرداری و آموزش و پرورش و در شهر اردستان افتتاح دو آموزشگاه خصوصی صنایع دستی سفال و بافت انجام شده است.

سرپرست مرکز فنی و حرفه ای اردستان گفت: اردستان دارای یک مرکز فنی و حرفه ای برادران و یک مرکز خواهران بوده و یک مرکز در زواره و یک سیار شهری فعالیت دارند که هر کدام شش کارگاه زیر نظرشان فعالیت دارند.

مددی با بیان اینکه کارگاه های لوازم خانگی، تأسیسات، مکانیک، اتو مکانیک، عمران و برق هر کدام حرفه های خاصی را در اردستان آموزش می دهند، تصریح کرد: در سال ۹۶، ۲۱۰ هزار نفر ساعت آموزش در کل شهرستان انجام شده است.

وی تاکید کرد: از اهداف و سیاست های فنی و حرفه ای توسعه و ترویج ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کار آفرینی در سال تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی بوده است.

سرپرست مرکز فنی و حرفه ای اردستان خاطرنشان کرد: بخشی از آموزش های فنی و حرفه ای در کارخانه ها بنا به درخواستشان اجرا می شود که بیشتر به صورت تخصصی و در راستای شغلشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار