فتحی: انتقال نورافکن به بلژیک توهین به کشور ما بود

(پانا) – سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت‌وگویی رادیویی انتقادات تندی را علیه سید مجید حسینی، مامه تیام و امیدنورافکن بازیکنان سابق این تیم مطرح کرد.

کد مطلب: ۸۴۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فتحی: انتقال نورافکن به بلژیک توهین به کشور ما بود

امیر حسین فتحی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال دقایقی قبل در گفت‌گویی که با رادیو ورزش داشت درباره جدایی سید مجید حسینی و مامه تیام از این تیم اظهار نظر کرد

مهمترین اظهار نظرهایی فتحی در این گفت‌گوی رادیویی به این شرح است:

* سیاست باشگاه این است که از تیام و حسینی در فصل جدید استفاده کنیم اما وقتی بازیکنی دوست نداشته باشد در باشگاه بازی کند، ما نمی‌توانیم او را به زور نگه داریم.

* علی‌رغم این که دو بازیکن قرارداد دارند و باید برای استقلال بازی کنند اما متاسفانه بنا به دلایلی که برای ما روشن نیست از تیم ما جدا شدند و در آستانه پیوستن به باشگاه‌های دیگری هستند.

* باشگاه ترابوزان به طور مستقیم به دنبال مذاکره با حسینی نبود و واسطه‌ها به دنبال انتقال این بازیکن به ترابوزان بودند. ما روی اصول خودمان پافشاری می‌کنیم و می‌گوییم که مجید حسینی بازیکن ماست، اگر ترابزون این بازیکن را می‌خواهد باید غرامت آن را پرداخت کند.

* تیام هم بازیکن استقلال است و اگر بخواهد به تیم دیگری ملحق شود باید مقصد خود را انتخاب کند و سپس این باشگاه با ما مکاتبه کند و نظر ما را به فروش این بازیکن تغییر دهد. در غیر این صورت ما اجازه بازی به این دو بازیکن در باشگاه جدیدشان نخواهیم داد.

* این درست نیست که بازیکن جواب تلفن را ندهد یا مدیر برنامه‌هایش هر بار هر رقمی را اعلام کند و بعد نظرش تغییر کند. آقای مجید حسینی عزیز شما باید در تمرینات شرکت کنید، در اردوی تیم حاضر شوید و به باشگاهی که تو را می‌خواهد اعلام کنید که ابتدا با استقلال مذاکره کند و بعدا به آن باشگاه منتقل خواهی شد. این کارها باید طبق اصول و قانون شکل بگیرد. این که خودت را گم کنی و جواب تلفن ندهی و سپس تازه متوجه شوی که سر از چه باشگاهی در آوردی این درست نیست.

* حسینی به باشگاه ما آمد و از ما خواست شماره حساب دهیم تا ۱۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه واریز کند. مگر این جا باشگاه دسته سومی است؟ این جا پر افتخارترین باشگاه آسیا است. اگر بازیکن ما این گونه رفتار کند، ترابوزان چه حسابی روی ما باز خواهد کرد؟

* من ۲۴ ساعت دیر آمدم وگرنه نورافکن را به تیم برمی‌گرداندم. این گونه انتقالات با مبلغ کم، توهین به کشور ماست. زمانی که نورافکن تنها با ۵۰ هزار دلار ترانسفر شده باشگاه بلژیکی چه فکری درباره تیم‌های ما خواهد کرد؟

* وقتی که کسی که هیچ سابقه فوتبالی نداشته و هیچ کجای ورزش نبوده است را در قسمتی حساسی از باشگاه سمت دهیم، اکنون وضعیت استقلال به همین وضع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار