تجلیل از 250 دانش آموز منتخب مسابقات مصباح الهدی و قرآن، عترت و نماز

فردیس (پانا) - مراسم گرامیداشت دهه کرامت و تجلیل از 250 نفر از برگزیدگان دختر سی و ششمین دوره قرآن، عترت و نماز و سومین دوره مسابقات کتابخوانی مصباح الهدی با حضور مسئولین شهر فردیس به همت آموزش و پرورش شهرستان فردیس و ناحیه 2 کرج با همکاری شورا و شهرداری این شهر در تالار ونوس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 250 دانش آموز منتخب مسابقات مصباح الهدی و قرآن، عترت و نماز

در این مراسم فرهاد منظوری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز بیش از 34 هزار نفر شرکت کننده داشتیم که از این تعداد 617 نفر در سطح ناحیه و از بین آنها 136 نفر به مرحله استانی راه یافتند. 92 نفر از شرکت کنندگان موفق به کسب رتبه در مرحله استانی این مسابقات شدند که در نتیجه آن آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس مقام اول این مسابقات در سطح استان البرز را کسب کرد.

وی افزود: مسابقات مصباح الهدی با محوریت آشنایی دانش آموزان با سیره و نگرش امام سجاد (ع) با توزیع 35 هزار جلد کتاب با این مضمون برگزار شد که امروز 250 نفر از منتخبین دختر این مسابقات و مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل می شوند.

منظوری همچنین از برپایی اردوی زیارتی مشهد مقدس برای دانش آموزان در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: با راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان اولین اردوی زیارتی مشهد در دهه کرامت برگزار شد. دوره دوم این اردوها نیز در ایام تابستان برگزار می شود ضمن اینکه مشهد اولی ها نیز در قالب کاروانی به صورت جداگانه به سفر مشهد و پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار