معاون وزیر آموزش و پرورش در دامغان خبر داد:

اختصاص ۶۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش‌وپرورش

سمنان (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال بودجه وزارتخانه آموزش و پرورش به عدد شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید که با توجه به بودجه مطلوبی که بسته‌شده است در سال‌جاری با کمبود بودجه مواجه نخواهیم بود.

کد مطلب: ۸۴۰۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۶۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش‌وپرورش

یوسف نجفی در نشست شورای معاونان آموزش‌وپرورش شرق استان سمنان گفت: ۹۷ هزار ملک در کشور تحت نظرآموزش‌وپرورش است و این املاک ۴۶ هزار سند رسمی دارد که ۲۶ هزار تای آن وقفی است.

وی در ادامه افزود: ۱۲ هزار فقره پرونده آموزش‌وپرورش در دیوان عدالت اداری تشکیل‌شده است و حجم بسیاری از این پرونده‌ها را مشکلات آموزش‌وپرورش و معلمان تشکیل می‌دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش‌وپرورش اعتبارات سال گذشته وزارت آموزش و پرورش را چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و ابراز داشت: امسال این عدد به شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید که با توجه به بودجه مطلوبی که بسته‌شده است در سال‌جاری با کمبود بودجه مواجه نخواهیم بود.

نجفی بابیان اینکه آموزش‌وپرورش در ۷۵۰ نقطه کشور فعالیت دارد، تصریح کرد:در برنامه ششم توسعه دولت مکلف شده رتبه‌بندی معلمان و قانون پرداخت معلمان را اجرا کند و بر اساس نظام جذب، نگهداشت، ارتقاء و بازنشستگی؛ منزلت و جایگاه معلمان را ارتقاء بخشد.

وی افزود: تصویب قانون استخدامی مستقل و هدف‌گذاری ورود نخبگان به آموزش‌وپرورش کشور از اهداف ما است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار