فرمانده انتظامی گلستان

وجود سلاح‌های مجاز و غیرمجاز در دست شهروندان گلستانی نگران‌کننده است

گرگان(پانا)-فرمانده انتظامی گلستان از وجود سلاح‌های مجاز و غیرمجاز زیاد در دست شهروندان استان ابراز نگرانی کرد و گفت: اشکالاتی در برخی دستگاه‌ها وجود دارد که باید آنها را رفع کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
وجود سلاح‌های مجاز و غیرمجاز در دست شهروندان گلستانی نگران‌کننده است

سردار علی‌اکبر جاویدان اظهارداشت: در استان پیرامون سلاح‌های مجاز و غیرمجاز نگرانی‌های زیادی داریم. هرچند در زمینه کشف سلاح‌های غیرمجاز و نظارت بر آنهایی که سلاح مجاز دارند، اقدامات خوب است.

وی افزود: هیچ جرمی در استان نداریم که با اسلحه اتفاق افتاده باشد و نتوانسته باشیم آن را کشف کنیم.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: اشکالاتی در برخی دیگر از دستگاه‌ها وجود دارد و باید بر مقوله فرهنگ استفاده از سلاح کار کنیم.

وی با بیان اینکه نگهداری اسلحه غیرمجاز جرم است، گفت: در این استان به دلایل مختلف علاقه‌مندی برای نگهداری از سلاح زیاد است.

جاویدان درخصوص افزایش تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اظهارداشت: در 3 ماهه ابتدایی امسال 149 هزار تماس با این مرکز برقرار شده که 60 هزار تماس منجر به عملیات پلیسی شده است.

وی درباره فعالیت مراکز مشاوره نیروی انتظامی در استان گفت: از حیث مراجعات مردمی به مراکز مشاوره آرامش در سطح استان، رتبه نخست کشور را داریم.

فرمانده انتظامی استان افزود: یک‌هزار و 377 مورد مراجعه به مراکز مشاوره آرامش در استان داشتیم و خدمات به شهروندان ارائه شده است.

وی درباره برگزاری دوره‌های آموزشی عنوان کرد: در 3 ماهه نخست امسال 215 مورد دوره آموزشی در قالب 11 هزار نفر ساعت آموزش در بخش‌های مختلف در مدارس، مساجد و محلات مختلف به مردم ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار