بازدید استاندار آذربایجان غربی از ورزشگاه 15000 نفری شهیدباکری ارومیه

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان از ورزشگاه در دست تکمیل شهید باکری بازدید و بر اتمام عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار آذربایجان غربی از ورزشگاه 15000 نفری شهیدباکری ارومیه

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به همراه دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان ظهر دوشنبه اول مردادماه از ورزشگاه در دست تکمیل 15000 نفری شهیدباکری ارومیه بازدید کرد.

شهریاری در این بازدید ضمن اعلام کمک 5 میلیاردی استانداری برای تکمیل این استادیوم گفت: طی مذاکرات انجام گرفته با وزیر ورزش و جوانان این وزارتخانه هم کمکی 15میلیاردی برای تکمیل این ورزشگاه در نظر گرفته و امیدواریم که این ورزشگاه امسال به بهره برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: با توجه به گشایش اعتباری، پیمانکار جدید باید کار تکمیل این ورزشگاه را با سرعت انجام دهد تا شاهد افتتاح آن و برگزاری مسابقات فوتبال باشیم.

گفتنی است، ورزشگاه 15000 نفری شهید باکری ارومیه یکی از مهم ترین پروژه های ورزشی استان با پیشرفت فیزیکی 80 درصد است که با رایزنی های صورت گرفته مسئولین استانی با وزیر ورزش و جوانان، قرار شد و تخصیص اعتبارات لازم این مطالبه جدی جامعه ورزش استان آذربایجان غربی در سالجاری افتتاح گردد.

گفتنی است این بازدید بلافاصله پس از دیدار و مذاکره سه جانبه وزیر ورزش و جوانان، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار