برگزاری اختتامیه مرحله اول سیزدهمین دوره اردوی دانش آموزان زیارت اولی کشور

مشهد(پانا)- اختتامیه مرحله اول سیزدهمین دوره اردوی زیارتی دانش آموزان زیارت اولی کشور در اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه مرحله اول سیزدهمین دوره اردوی دانش آموزان زیارت اولی کشور

علیرضا مالک اشرفی در این مراسم گفت: خوشحالیم در این اردو در خدمت شما دختران عزیز زیارت اولی هستیم و به دلیل نعمت همجواری با امام رضا علیه السلام توفیق این خدمتگزاری به شما زائران خوب حضرت نصیب ما شده است.

وی با بیان اینکه به معنویت این محفل با حضور خادمین امام رضا(ع) افزوده شده است گفت: این اردو به همت معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است و با همکاری آستان قدس رضوی اجرا می شود.
مالک اشرفی با اشاره به روایتی از امام معصوم گفت: ائمه ما احترام زیادی برای دختر قائل هستند و خوشحالیم که در دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در خدمت شما هستیم.

وی گفت: برای شما علاوه بر سوغات مشهد مقدس به مناسبت روز دختر، چادر متبرکی در نظر گرفته شده است. و به احترام فرمایش مقام معظم رهبری این چادر کالای ایرانی است که شرکت سازنده پنج سال این کالا را ضمانت تعویض کرده است.
مالک اشرفی اظهار کرد: علاوه بر برنامه های جامع زیارتی که برای شما در نظر گرفته شده بود، حلقه های معرفت و کارگاه های مشاوره از برنامه های ویژه امسال این اردو است که امیدوارم مقبول شما دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار