در سالن اجتماعات معلم برگزار شد:

جلسه هدایت تحصیلی برای مدیران دوره اول متوسطه منطقه پیربکران برگزار شد

پیربکران/اصفهان (پانا) - علاقه، استعداد، امکانات منطقه و نیاز به بازار کار از عوامل مهم ظرفیت های منطقه در هدایت تحصیلی دانش آموزان هستند.

کد مطلب: ۸۳۷۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هدایت تحصیلی برای مدیران دوره اول متوسطه منطقه پیربکران برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از آموزش و پرورش پیربکران، با توجه به صادر شدن فرمهای هدایت تحصیلی جلسه هماهنگی توزیع فرم ها و استقرار پایه دهم برای مدیران دوره اول متوسطه و مشاورین برگزار شد.

در آغاز جلسه رئیس اداره از کیفیت بخشی توزیع متوازن صحبت کرد و گفت: علاقه، استعداد، امکانات منطقه و نیاز به بازار کار از عوامل مهم ظرفیت های منطقه در هدایت تحصیلی دانش آموزان هستند.وی با اشاره به افزایش رو به رشد دانش آموزان در رشته علوم تجربی و کمبود تعداد دهنرستان ها نسبت به د انش آموزان، امر هدایت تحصیلی را به نوعی عاملی در تعدیل دانش آموزان در ورود به رشته های متعدد بیان کرد و بر سرعت عمل و دقت امر مدیران در این باره تاکید کرد.

وی در ادامه درباره کاهش نیروی انسانی و تعدیل آن در سال تحصیلی آتی مواردی را بیان کرد.

سپس با توجه به صحبت های معاون آموزش و نوآوری و کارشناس آموزش دوره دوم متوسطه درباره فرم شماره 7 هدایت تحصیلی و تشریح ظرفیت منطقه، مقرر گردید مطابق با اولویت های الف، ب و ج در گروه تجربی و انسانی اولویت ها رعایت گردد و این موارد جهت اجرا به مدارس متوسطه دوم نیز ابلاغ گردد.

در ادامه کارشناس مشاوره ضمن تاکید بر این جمله که نگاه استعداد- توانایی، نگاه غالب در هدایت تحصیلی دانش آموزان باشد، درباره موارد موجود در فرم شماره 6 از قبیل هاشور خوردگی و خط تیره و نحوه هدایت دانش آموزان فاقد رشته اما قبولی خرداد مواردی را بیان کرد.

در پایان جلسه کارشناس آموزش دوره اول متوسطه با ترسیم روند صدور نمون برگ های شماره 6 و 7، بر حضور مدیران و مشاوران در طول هفته جاری جهت تکمیل روند کار به نحو مطلوب تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار