تغییر موقت ساعات کار ادارات و بانک ها در خراسان رضوی

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی با اعلام تغییر ساعات کار بانک ها در استان گفت : ساعات کار تمامی ادارات و دستگاه های دولتی ، بانک ها ، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی استان از ۱۹ تیرماه به مدت یک هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

کد مطلب: ۸۳۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تغییر موقت ساعات کار ادارات و بانک ها در خراسان رضوی

به گزارش پانا به نقل از به نقل از استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان افزود: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر افزایش فزاینده دمای هوا در اکثر نقاط استان بویژه مناطق گرمسیر و بر مبنای مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت توزیع نیروی این تغییر ساعات کار در استان اعمال می شود.

وی اظهار کرد: این تغییر ساعت کار در ادارات دولتی و بانک هااز 19 تیرماه اجرایی و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت .

استاندار خراسان رضوی همچنین به منظور افزایش پایداری شبکه برق استان تاکید کرد : مدیران در تمامی این بخش ها ضمن رعایت سایر مفاد مندرج در مصوبه هیات وزیران برای به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری و از مدار خارج نمودن تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیرضروری بعد از ساعات کاری و در صورت ضرورت وارد مدار کردن دیزل ژنراتورهای اضطراری نیز تمهیدات لازم را فراهم و در عین اقدام، نظارت های لازم را نیز بر اجرای آن اعمال کنند.

وی تصریح کرد: تصمیم گیری برای بعد از این تاریخ موکول به اعلام شرایط جوی از سوی اداره کل هواشناسی و سایر مباحث مربوطه بوده و در صورت تداوم گرمای هوا و ضرورت ادامه این تغییرات ، تصمیم گیری و اطلاع رسانی های لازم پیرامون موضوع انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار