معاون استاندار کردستان: چابک سازى سیستم‌های ادارى لازمه کمک به اقتصاد و تولید است

سنندج (پانا) - معاون هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندار کردستان، تاکید کرد: اگر سیستم بروکراتیک ادارى را چابک نکنیم نمى توانیم به ساختار اقتصادى تولید کمک کنیم.

کد مطلب: ۸۳۵۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون  استاندار کردستان: چابک سازى سیستم‌های ادارى لازمه کمک به اقتصاد و تولید است

حسین فیروزى معاون هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندار کردستان در شصت و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بررسى مشکلات ٢ واحد فعال استان در حوزه صنایع وابسته به ساختمان، خاطرنشان کرد: شرایط موجود به دلایل خارجى به این واحدها تحمیل شده و در اختیار و کنترل مدیریت آنها نبوده، بنابراین دولت و بانک ها باید کمک کنند تا صنایع ساختمانى سرپا بمانند و اشتغال موجود حفظ شود.
در ادامه این جلسه مشکلات واحد تولید پوشاک در سقز که به دلیل نام تجارى غیر ایرانى، از سوى ستاد مبارزه با قاچاق دچار سوءتفاهم شده بود مورد بررسى قرار گرفت.
معاون اقتصادى استاندار در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تقاضاى بازار، برند پوشاک باید جامعه پسند باشد لذا از ستاد مبارزه با قاچاق کالا انتظار داریم در خصوص محصولاتى که تولید داخلى بودن آنها مورد تایید صنعت، معدن و تجارت است، همکارى لازم را داشته باشند.
واحد دیگرى که مشکلات آن در این جلسه مورد بررسى قرار گرفت، کارخانه تولید محصولات بهداشتى آرایشى بود؛ فیروزى در این خصوص گفت: لوازم بهداشتى آرایشى به وفور از مرزهاى غیررسمى به صورت قاچاق وارد کشور مى شود، در چنین شرایطى و با توجه به کشش بازار، وجود کارخانه تولید این محصولات مى تواند علاوه بر بازگرداندن بخشى از ارزش افزوده به داخل کشور و ایجاد اشتغال، محصولات را نیز نظارت پذیر و قابل کنترل مى کند.
وى با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهاى تولیدى و تولیدکنندگان به عنوان خط مقدم جنگ اقتصادى، تاکید کرد: اگر سیستم بروکراتیک را چابک نکنیم نمى توانیم به ساختار اقتصادى تولید کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار