برگزاری مراسم افتتاحیه طرح پایگاه های تابستانی در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا)- افتتاحیه طرح پایگاه های تابستانی دانش آموزی با شعار نشاط معنوی، مهارت آموزی و شوق رویش با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردنگه در مدرسه شاهد(شهدای گمنام) منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه طرح پایگاه های تابستانی در چهاردانگه

سعیده سید مومن، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، در این برنامه گفت: یکی از نکات قابل توجه در رابطه با برنامه های تابستانه و گذراندن اوقات فراغت، وقت و زمان است که این دو تنها سرمایه ای است که به صورت رایگان در اختیار داریم و چون به صورت خودکار هر روزه در حال شارژ است ما همچنان توجه و دقتی بر چگونه گذراندن آن نداریم.

وی با بیان اینکه ایران جزء کشورهایی است که دانش آموزان پس از نه ماه تحصیل، تعطیل میشوند و تا زمان شروع سال تحصیلی مجدد بیش از نود روز را به عنوان تعطیلات تابستانی در اختیار دارند، ادامه داد: اینکه دانش آموزان چگونه برنامه ریزی کنند و از زمان نود روزه خود بهینه استفاده کنند خیلی مهم است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه اظهار کرد: جمع عظیمی از دانش آموزان نزدیک به ۲۵۰۰ نفر در سامانه پایگاه تابستانه ثبت نام کرده‌اند که در پایگاه های تابستانه مدارس شروع به کار خواهند کرد.

سیدمومن خاطر نشان کرد: قطعا برنامه ریزی هایی که داخل مدارس انجام میشود از هر ارگان دیگری که در این زمینه فعالیت دارد به اهداف آموزش و پرورش نزدیک تر است و در راستای توانمند شدن دانش آموزان در سال های بعدی و برنامه های فرهنگی و تربیتی نیز با توجه به نیاز جامعه انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: امید است گسترده معلومات دانش آموزان با شرکت در پایگاهای تابستان افزایش یابد و رشد چشمگیری در زمینه آموزش و پرورش داشته باشیم.

/خبرنگار:فاطمه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار