مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان

قطع گسترده برق در گرگان

گرگان(پانا)-قطع گسترده برق در نقاط مختلف شهر گرگان رخ داده که با توجه به گرمای نسبتا شدید حاکم بر گرگان، برخی از مردم با مشکل مواجه شده‌اند.

کد مطلب: ۸۳۴۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
قطع گسترده برق در گرگان

پیام‌های مردمی متعددی از نقاط مختلف شهر گرگان رسیده که حکایت از قطع گسترده برق در شهر گرگان دارد.

در حال حاضر در گرگان شاهد گرمای بالای 40 درجه هستیم که باعث شده مصرف برق و روشن نگه داشتن وسایل سرمایشی در منازل و ادارات افزایش یابد.

علی نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تائید خاموشی گسترده در شهر گرگان در خصوص علت این موضوع اظهار کرد: در حال حاضر از نظر دستگاه‌های تولید برق در استان مشکلی نداریم اما به دلیل کمبود آب، توربین‌ها امکان تولید برق ندارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دستگاه‌ها توان تولید 10 هزار مگاوات برق را دارند اما به دلیل کمبود آب نمی‌توانیم برق تولید کنیم و نیاز است مردم مدیریت مصرف داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان تصریح کرد: در حال حاضر در تابستان تا امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق در استان هفت درصد افزایش داشته است.

نصیری گفت: توصیه شدید ما به مردم مدیریت مصرف است تا بتوانیم این ایام را با کمترین خاموشی ممکن سپری کنیم.

وی تاکید کرد: در صورت عدم رعایت مصرف توسط مشترکان خانگی به ناچار با توجه به مسائلی که ذکر کردم خاموشی را در نقاط مختلف استان خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، با دستور استاندار گلستان ساعات کار دستگاه‌های اجرایی استان تغییر کرده و از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه تعیین شده است.

گفتنی است، بر اساس این بخشنامه صادر شده از سوی استاندار گلستان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند دمای سیستم سرمایشی نصب شده در ساختمان‌های خود را حداقل 25 درجه تنظیم کنند و تمامی دستگاه‌های به نحوی مدیریت کنند که مصرف برق آنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته حداکثر 10 درصد کاهش داشته باشد.

نظارت بر اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی است و عدم رعایت آن تخلف محسوب می‌شود و نمایندگان استانداری و شرکت توزیع نیروی برق استان در مدت اجرای این طرح نسبت به بازرسی اقدام خواهند کرد.

این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار