مراسم معارفه معاون پشتیبانی و تامین منابع سازمان دانش‌آموزی برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم تکریم و معارفه معاونان پشتیبانی و تامین منابع پیشین و جدید سازمان دانش‌آموزی با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی و محمد روشنی، قائم‌مقام این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم معارفه معاون پشتیبانی و تامین منابع  سازمان دانش‌آموزی برگزار شد

علیرضا کاظمی در مراسم تکریم و معارفه معاونان پیشین و جدید پشتیبانی و تامین منابع سازمان دانش‌‌آموزی گفت: «تغییرات در یک سیستم بنابه شرایط ایجاد می‌شود. دنیا در تمام عرصه‌ها از مسئولیت تا زندگی دارای بلا و امتحانات است.»

او ادامه داد: «در این تغییرات یاد و نام نیک در فضای کار می‌ماند که به حسن سلوک و تلاش فرد برمی‌گردد.»

کاظمی گفت: «تمام تفاوت‌های انسان‌ها برای آزمایش انسان است که از ظرفیت‌ها و امکانات برای نزدیک شدن به اخلاق الهی استفاده کند. خداوند می‌فرماید ما شما انسان‌ها را امتحان می‌کنیم و در همین دنیا جواب اعمالتان را می‌دهیم زیرا خداوند سریع‌العقاب است.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از رضا بهشتی، معاون سابق پشتیبانی و تامین منابع سازمان دانش‌آموزی، تشکر کرد و افزود: «فرد جدید بهترین گزینه و جایگزین است. او مردی اخلاق‌مدار و کار او در حوزه مسایل مالی است زیرا سال‌ها در بخش بودجه و مالی فعالیت کرده است.»

کاظمی ادامه داد: «سیامک ابوالقاسمی برخوردار از نظم و انظباط مالی است و این مهم است چون باید بتوانیم بسترهای نرم‌افزاری را برای اجرای سیستم هوشمند نظارت‌های مالی فراهم کنیم .»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: «نیاز به نزدیکی گفتمان‌ها داریم. برای تببین برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی و استفاده از نظرات نقادانه همکاران باید جلساتی برگزار و سیاست‌ها و راهبردها هم در این جلسه تبیین شود.»

در ادامه این مراسم، معاون سابق پشتیبانی و تامین منابع سازمان دانش‌آموزی از همکاران خود در سازمان دانش‌آموزی تشکر کرد و سیامک ابوالقاسمی، معاون جدید پشتیبانی و تامین منابع سازمان دانش‌آموزی را انسانی متخصص، دقیق و نظام‌مند خواند.

گفت: «جابه‌جایی امری طبیعی برای ارتقای بهره‌وری سازمان، اهداف فردی و ملی است.»

او افزود: «اخلاق‌محوری و گره‌گشایی از کار خلق‌الله دو منش بود که در فعالیت‌های خود محور قرار دادیم.»

در پایان این مراسم از زحمات رضا بهشتی باویل قدردانی و سیامک ابوالقاسمی به عنوان معاون پشتیبانی و تامین منابع سازمان دانش‌آموزی معارفه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار